peperonity Mobile Community
Welcome, guest. You are not logged in.
Log in or join for free!
 
New to peperonity.com?
Your username allows you to login later. Please choose a name with 3-20 alphabetic characters or digits (no special characters).

IMPORTANT: Choose your name WISELY as you cannot change it later on! This is due to the fact that we will submit your pages to major search engines so that they can be found properly. 
Please enter your own and correct e-mail address and be sure to spell it correctly. The e-mail adress will not be shown to any other user. 
This password protects your account. To avoid typos it must be entered twice. Please enter 5-20 alphabetic characters or digits (no special characters). Choose a password that is not easy to guess! Never disclose your password to anyone. 
This password protects your account. To avoid typos it must be entered twice. Please enter 5-20 alphabetic characters or digits (no special characters). Choose a password that is not easy to guess! Never disclose your password to anyone. 
Stay logged in
Enter your username and password to log in. Forgot login details?

Username 
CAUTION: Do not disclose your password to anybody! Only enter it at the official login of peperonity.com. We will never ask for your password in a message! 
Login
Stay logged in

Share photos, videos & audio files
Create your own WAP site for free
Get a blog
Invite your friends and meet people from all over the world
All this from your mobile phone!
For free!
Get started!

You can easily invite all your friends to peperonity.com. When you log in or register with us, you can tell your friends about exciting content on peperonity.com! The messaging costs are on us.
Meet our team member Marzus and learn how to create your own mobile site!

Anak Siapa - cerita.seks.1



Anak Siapa
Selepas10 tahun berkahwinan, aku belum di hamili. Setelah bejumpa pakar ginaekologi, ia nya mengatakan kami berdua di dapati subur. Ada doktor yang mengatakan aku mungkin keadaan menegang waktu persetubuhan. Aku di nasihatkan tenang tenang aja waktu di setubuhi dan menikmati perbuatan itu. Jangan saja mengingatkan nak buat anak waktu persetubuhan kerana itu boleh buat aku stress dan menegang urat saraf ku.
Aku ikut kan nasihat2 doktor itu dan persetubuhan antara kami suami/isteri selalu membawa nikmat, tetapi tidak juga aku di hamili. Boleh di katakan suami ku memang kuat nafsu nya dan aku sebagai sa orang isteri selalu sanggup di setubuhi. Seminggu tak kurang dua kali suami ku berkehendakkan seks dan waktu datang haid, aku akan memuaskan nafsu nya secara apa yang di kehendakki.
Suatu masa kemudian aku rasa kegiatan seks kami berdua merosot. Tubuh ku jarang sekali hendak di sentuhi sampai terpaksa lah aku yang meminta untuk di setubuhi. Keadaan ini ku rasa sudah hampir 3 bulan apabila suami ku membentangkan soalan yang mengubah kegiatan seks kami.
Suatu malam sedang bersetubuh, suami ku bertanya kepada ku jika aku pernah berselingkuh dengan lelaki lain. Aku hairan dengan pertanyaan itu dan menjawab nya dengan tenang.
"Abang kan tahu yang abang yang memecahkan dara Ina. Kalau abang dapati Ina bukan lagi dara di malam perkahwinan, boleh lah abang mencurigai moral Ina."
"Tidak. Hanya nak tahu saja. Ina tak ingin merasakan cumbuan lelaki lain terhadap Ina?" tanya suami ku lagi.
"Apakah abang ni nak menggalakkan Ina berkelakuan curang?" aku bertanya.
Suami tak menjawab pertanyaan aku dan teruskan persesetubuhan kami dan apabila tusukkan di hentikan, aku bertanya.
"Pernah kah abang bersetubuh dengan wanita lain sebelum dan selepas perkahwinan kita?"
"Sebelum Ina, ada! Kawan2 sekolah yang tak bermoral dan bohsia2. Abang kan lelaki yang nak cari pengalaman sebelum mendapatkan isteri. Tetapi selepas berkahwin, hanya sekali. Itu pun dengan wanita 12 tahun lebih tua dari abang dan sekali gus dapat mengalami dua alam. Yang satu, perasaan menyetubuhi wanita yang lebih tua dari abang dan yang lagi satu perasaan di dalam faraj wanita selain dari Ina." jawab suami panjang lebar.
Kami pun meneruskan dan menamatkan persetubuhan kami.
Di atas katil berpaling muka, suami ku memujuk ku.
"Ina! Ada orang yang sangat ingin menyetubuhi tubuh Ina."
Aku berdiam dan memikirkan beberapa minit sebelum membuka mulut.
"Abang ni betul benar nak suruh Ina curang pada abang. Adakah abang tak malu dengan kawan2 abang kalau mereka tahu Ina tidur dengan lelaki lain? Betul kah abang ni merelakan puki Ina ni di main orang?" tanya ku dengan kasar.
"Eh! Orang ni bukan bangsa orang Melayu kita. Dia pun sudah beristeri. Takkan ia nya akan menyebarkan perbuatan nya dengan Ina. Pecah lah rumah tangga nya. Abang hanya pentingkan kedudukkan Ina untuk mendapat perasa lain. Ina tak rasa bosan kah sepuloh tahun dengan abang?" suami ku menjelaskan.
"Lagi pun, itu nya akan menghidupkan suasana dan selera seks kita suami/isteri." sambung nya lagi.
"Siapa orang nya?" aku bertanya.
"Colin." sahut suami ku.
"Colin majikan abang tu?" tanya ku lagi.
"Ya lah! Colin mana lagi?" jawab nya.
"Sudah lah. Besok aja kita sambung. Ina nak tidur. Besok kerja." jawb ku sambil membelakangkan diri ku dari mengadap muka suami ku. Hati ku sudah setuju untuk menyerahkan tubuh ku kepada Colin. Orang itu tegap, tinggi dan kacak dalam lingkuhan 50 han. Dua bulan yang lepas, aku dan suami ku pernah di ajak makan malam di Shang ri la. Colin ini bukan lah orang yang pertama akan ku serahkan tubuh ku. Aku teringat akan Mr.McKenna, sa orang pegawai tinggi di mana aku berkerja. Dua malam sebelum dia berangkat balik ke Scotland, aku menyerahkan tubuh ku kepada nya. Aku tertarik dengan kata2 nya yang lurus dan jujur.
Suatu hari masa kami berduaan dia berkata, " Marina. Aku menyesal jika tak dapat tidur dengan kau sebelum berangkat balik ke Scotland.hujong minggu depan."
Aku terpegun sebentar dan merasa bangga kerana aku anggap itu satu pujian untuk ku.
"Tetapi tuan, saya ini sudah bersuami." ahkir nya aku menjawab.
"Aku juga punya isteri, tetapi di Scotland." jawab nya dengan spontan.
Tergamam dengan jawapan nya, aku berkata, "Tengok lah macam mana keadaan di rumah."
"Petang Sabtu, lepas kerja, di kondo ku, OK?" arahan dia.
"Tidur sahaja, OK?" aku mengigatkan nya.
Sudah pasti aku ni lemah dengan puji pujian atas tubuh ku dan aku membuat keputusan untuk bersama Mr.McKenna petang Sabtu di sebabkan dia akan berangkat pagi Ithnin dan kebetulan suami ku di luar negeri dengan urusan kerja nya. Masa itu kami sudah berkahwin 5 tahun. Maklum lah petang Sabtu itu bukan saja aku menemani nya tidur saperti yang ku katakan pada nya, tetapi sambung melayan nya sampai pagi Itnin di mana aku ke kerja dari kondo nya dan dia berangkat ke airport.
Pulang di rumah aku masih mengenangkan kesoronokkan yang ku alami dengan Mr. McKenna tetapi mula merasa cemas bila teringat yang dia nya tak memakai kondom bila menyetubuhi
ku dan aku tak ada perlindungan dari di hamili sperma nya. Nasib baik aku datang haid pada masa yang ku tunggu. Dengan kedatangan haid, aku benar2 percaya yang aku ini mandul. Dua malam tak kurang enam kali aku di setubuhi, tidak juga di hamili.
Kembali kepada lamaran Colin, sudah aku mengambil keputusan untuk meyerahkan tubuh ku di jadikan santapan nya tetapi tidak mahu tergesa gesa memberi jawapan kepada suami ku. Biar lah dia menganggap ku isteri yang luhur dan memberi maklumat kepada Colin yang dia (Colin) hanya orang kedua yang berpeluang menyetubuhi ku. Biar besok saja akan ku berikan jawapan sama ada aku sudikan tubuh ku di jamah Colin. Aku masih mengenangkan saat2 berahi bersama Mr.McKenna sampai terlelap.

Sama ada aku bersetuju tubuh ku di serahkan kepada Colin belum ku beri jawapan. Sungguh pun aku sudah berperasaan ingin bersetubuh dengan nya, sengaja aku melambatkan memberi jawapan sebab tidak mahu diri ku di anggap murah.

Suatu hari aku di jemput makan malam semasa suami ku di hantar ke Sabah. Aku sudah pun menjangka Colin hendak menyetubuhi ku malam itu juga, lalu aku meminta minuman wine merah (ubat pelali ku) untuk menghilangkan rasa malu dan juga meninggikan nafsu berahi ku. Selepas makan Colin membawa aku ke rumah tumpangan di Pasir Panjang untuk bermalam.
Sampai di bilik, Colin terus mencium mulut ku dan meraba raba seluruh tubuh ku. Aku sempat meminta izin ke bilik air untuk membersihkan make-up di muka ku. Di dalam bilik air, aku dapati seluar dalam ku dah basah dan perlu di keringkan dengan kertas tissue. Apabila keluar dari bilik air, Colin sudah pun bersandar di atas katil dengan hanya seluar dalam nya. Dia menyuruh aku menanggalkan pakaian ku lalu aku pun membelakangkan diri ku untuk menanggalkan baju kurung
dan kain untuk di sidai di atas sofa. Bilik masih terang benderang dan aku ingin menampakkan buah dadaku yang pejal untuk menggoda nya lalu aku tanggal kan coli sebelum dia meminta nya. Bila aku pusing mengadapnya, dia sudah pun memegang batang nya minta di kulum.
"Marina! Aku tahu kau suka dan pandai mengulum butoh. Aku pun tahu posisi yang engkau suka waktu di setubuhi."kata Colin.
"Oh! Jadi suami ku dah beri info pada kau, ya." jawab ku sambil merangkak di atas katil menuju ke batang nya yang hendak di kulum. Pasti batang nya belum lagi tegang sangat kerana kulit khatan nya masih menutupi kepala butoh nya.
Aku tak dapat menahan dari berkata, "Wow besar nya batang kau Colin." Aku mulai mengulum
batang nya dan dia bertanya.
"Berapa batang yang sudah kau lihat?"
"Hanya dua. Suami ku dan kau punya." jawab ku merahsiakan kepunyaan McKenna yang jauh besar.
Selepas puas di kulum akhir nya kami bersetubuh dan boleh lah di katakan memuaskan nafsu ku. Kami bersetubuh dua kali malam itu sebelum tidur. Keesokkan pagi kami mandi bersama dan besetubuh di bilik air. Kemudian Colin memberitahu yang suami ku sudah pun melayan isteri nya sejak beberapa minggu yang lalu. Aku di hantar balik ke rumah dan Colin terus ke lapangan terbang untuk mengundang isteri nya yang menemani suami ku bertugas di Sabah.
Aku menunggu kepulangan suami ku di atas katil bertelentang dengan hanya berseluar dalam.
Bila suami ku dapati bintik2 merah di keseluruhan tetek dan leher ku akibat di gigit Colin, dia
bertanya, "Hebat tak permainan nya?"
"Boleh tahan." jawab ku, tidak mahu mengecilkan perasaan hati suami ku. Aku dan suami ku pun
bersetubuh selepas itu dan sekali lagi sebelum tidur. Di dalam jangka 24 jam aku di setubuhi 5 kali.
Selepas hari itu, aku menyusunkan masa untuk melayan suami dan Colin. Aku boleh lah di anggap perempuan simpanan Colin yang membawa aku ke Bintan Resort, Club Med, Cherating dan Pulau Tioman untuk 'berbulan madu'.
Hubungan ku dengan Colin mendatangkan keuntungan untuk suami ku dan pada diri ku, bermakna banyak lah dapat duit dan perhiasan2.
Tiga bulan kemudian, aku tak kedatangan haid dan selepas melihat doctor, aku di sah kan hamil. Itu memberi peluang dan pengalaman untuk suami ku dan Colin menyetubuhi perempuan hamil. Aku melayani mereka berdua hingga ke hujung 8 bulan kehamilan ku dan akhir nya melahirkan anak perempuan pada umur ku 35 tahun.
Doktor mengeshorkan ku mengikat saluran rahim ku selepas bersalin untuk mencegah kehamilan yang akan merbahayakan diri ku. Aku hanya menurut nasihat doktor kerana banyak kemungkinan aku akan bergaul dengan Chandra Mohan sa-orang guru besar yang tinggal berhadapan pintu
rumah ku. Di tempat kerja ku juga ada beberapa pegawai tinggi Mat Salleh yang sudah menunjukkan perasaan terhadap diri ku. Susah nak di sembunyikan kalau anak yang kedua nanti berbeza dari kulit aku dan suami ku. Kini dengan saluran rahim ku terikat, bebas lah aku menerima batang hitam atau putih yang aku idamkan. Aku sudah pun menagihi perbuatan maksiat yang tersembunyi di hati ku.......... Sekian


This page:





Help/FAQ | Terms | Imprint
Home People Pictures Videos Sites Blogs Chat
Top