peperonity Mobile Community
Welcome, guest. You are not logged in.
Log in or join for free!
 
New to peperonity.com?
Your username allows you to login later. Please choose a name with 3-20 alphabetic characters or digits (no special characters). 
Please enter your own and correct e-mail address and be sure to spell it correctly. The e-mail adress will not be shown to any other user. 
This password protects your account. To avoid typos it must be entered twice. Please enter 5-20 alphabetic characters or digits (no special characters). Choose a password that is not easy to guess! Never disclose your password to anyone. 
This password protects your account. To avoid typos it must be entered twice. Please enter 5-20 alphabetic characters or digits (no special characters). Choose a password that is not easy to guess! Never disclose your password to anyone. 
Stay logged in
Enter your username and password to log in. Forgot login details?

Username 
CAUTION: Do not disclose your password to anybody! Only enter it at the official login of peperonity.com. We will never ask for your password in a message! 
Login
Stay logged in

Share photos, videos & audio files
Create your own WAP site for free
Get a blog
Invite your friends and meet people from all over the world
All this from your mobile phone!
For free!
Get started!

You can easily invite all your friends to peperonity.com. When you log in or register with us, you can tell your friends about exciting content on peperonity.com! The messaging costs are on us.
Meet our team member Sandy and learn how to create your own mobile site!

Cikgu Nur Asyikin - cerita.seks.1



Cikgu Nur Asyikin
Cikgu Nor Asyikin



Peristiwa ni berlaku baru baru ni saja masa aku tengah belajar Form 6 di sebuah negeri di Semenanjung Malaysia. Cikgu Syikin ni ajar BM di kelas aku. Aku memang tak tahan dengan body dia. Tetek selambak besar. Bila dia berjalan saja, bergoyang-goyang kiri kanan. Punggung tak usah cakaplah. Besar macam bumper Satria. Time dia mengajar, mesti konek aku stim. Apa taknya, mata aku asyik kat tetek dia saja. Cikgu tu tak adalah tua sangat. Umur dia 37 tahun. Asal Johor. Anak tiga. Dia stay kat negeri aku baru tiga bulan. Suami masih lagi kat Johor dengan anak-anak dia. Dia tinggal seorang kat rumah sewa.

Aku pulak memang jenis baik dengan cikgu. Dapat juga aku jadi dia punya murid kesayangan dia. Nak dijadikan cerita, time balik sekolah sekali tu hujan lebat gila. Member aku pula dah ponteng. Tak dapat aku tumpang kereta member aku. Macam mana ni, hujan lebat gila ni. Takkan tak ada orang aku boleh tumpang. “Hey Man, awak tak balik lagi? Mana member awak tu?”. “Dia dah balik cikgu, seoranglah saya ni”. “Jomlah tumpang saya dulu, nanti lepas hujan saya hantar awak balik, ok?”. Rumah aku dengan rumah dia memang jauh berbeza. Bukan duduk satu taman perumahan pun. Tiba tiba aku teringat yang dia ni tinggal seorang. Untung-untung boleh aku rasa pantat dia hari ni. “Baiklah, saya ikut cikgu”.

Cikgu Syikin tersenyum panjang bila aku bagi jawapan positif. Aku terlihat betisnya yang putih melepak masa dia singkap kain nak masuk kereta. Mata aku memang tak lepas. Kena pula pakai kebaya ketat. Apa lagi, gunung dua buah tu memang tersembulah. Bergoyang tak payah cakaplah. Jalan pula berlenggang. “Hei, tengok apa tu? Nakal betul awak ni Man”. Aku tesenyum malu. Kereta Cikgu Syikin meluncur laju membelah hujan. Masa perjalanan tu aku tanya macam-macam kat dia. Tiba-tiba saja soalan cepu mas keluar. “Cikgu boleh tahan ke macam ni?”. “Maksud Man, tahan macam mana tu?”. “Alah, suami dengan anak-anak jauh. Tak rindu dengan dia orang?”. “Apa nak buat Man. Terpaksa, lagi pun dia orang akan berpindah kat sini dalam masa dua bulan lagi. Tahan sajalah. Dulu tidur berdua, sekarang seorang”.

Berderau darah aku bila Cikgu Syikin cakap macam tu. Ah, apa hal pun aku nak rasa juga pantat dia hari ni. Mana tahan tengok barang dia. Nak juga pegang. “Peluk bantal panjang sajalah”. Kami pun sampai ke destinasi. Aku terus keluar dan mengiringi Cikgu Syikin masuk ke rumah teres dua tingkat miliknya. “Man duduk dulu ya, Cikgu nak masuk bilik kejap”. “Oklah”. Cikgu Syikin jalan berlenggang masuk ke biliknya. Aku pula mengelamun seorang. Aku pun bangun nak pergi tandas. Masa tu aku tengok pintu bilik Cikgu Syikin terbuka sikit. Mak aihh, first time aku tengok perempuan bogel secara live. Dia tengah lap badan dia. Tetek memang besar. Punggung pula bulat dan licin. Dia mengelap celah kangkangnya sambil main dengan jari. Tiba-tiba Cikgu Syikin terpandang aku.

“Eh, Man ingat siapa tadi. Masuklah”. Aku pun perlahan-lahan menghampiri Cikgu Syikin yang masih bertelanjang bulat. Dia pegang tangan aku dan meletakkan ke atas teteknya. “Cikgu tahu Man selalu tengok tetek cikgu. Hah, peganglah puas-puas”. Aku macam tak percaya saja. Apa lagi pulunlah. Aku hisap putingnya dengan rakus sekali. Hujan masih mencurah-curah. Aku masih lagi pakai baju seragam sekolah. Aku stop kejap. Buka baju aku dan lepas tu sambung semula. Aku tengok dia rilek saja bila aku hisap tetek dia. Dia suruh aku stop. Lepas tu dia buka seluar aku. “You tak pakai seluar dalam Man? Patutlah asyik tersembul daripada tadi”. Aku senyum saja. Nah tu dia, batang aku 7.4 inci tersembul kat muka dia.

Perlahan-lahan dia main kepala batang aku dan lepas tu dia kulum sedalam-dalamnya. Aku dah tak boleh nak bayangkan macam mana nikmat sekali bila konek aku kena kulum. Dia jilat habis dengan telur aku sekali. Mata aku terbeliak menahan nikmat bergelora. Lama juga dia kulum. Lepas tu aku bangunkan dia dan mula start french kiss. Nafas aku dengan dia dah tak boleh kontrol. Tangan aku merayap ke cipapnya yang tembam. Aku dapat rasakan air makin banyak. Batang aku pula menunjal-nunjal ke perut dia. Dia, aku peluk semahu-mahunya. Lepas tu aku baringkan badan dia. Aku kangkangkan kaki dia dan semerbak bau pantat menerjah ke lubang hidung aku. Aku terus menghumban muka aku ke pantatnya. Kelentit dia aku jilat dan gigit semahunya. Rasa geli dah hilang lantaran nafsu dah sampai kat kepala.

“Uhhh, ahhh, uuuhh, jilat lagi Man… uhhhh”. Tiba-tiba dia tarik rambut aku dan dia klimaks kali pertama. “Man, cepat Man, cikgu dah tak tahan ni, cepat masukkan batang Man tu dalam pantat cikgu”. “Rilekslah cikgu”. Aku pegang batang aku dan mainkan di sekitar pantatnya. Perlahan-lahan aku masukkan batang aku ke dalam pantatnya. “Uhhhh, besarnya Man, perlahan-lahan sikit”. Mungkin kerana tiga bulan tak kena dengan suami dia, pantat jadi ketat. “Tarik dulu Mannnn, ughhhhh”. “Emmmmm”. Lega sikit Cikgu Syikin setelah aku tarik sikit batang aku. Kepala saja masih dalam pantat dia. “Tekan Man... jangan sampai habis... uoghhhh”. Aku pun memulakan sorong tarik. “Uhhh... dalam lagi... cikgu boleh terima lagi… dalam lagi… uhhh… ahh”.

Berdecup-decup bunyi batang aku berlaga dengan pantat dia. Aku hayun semahu-mahunya. Berkeriut bunyi spring katil. “Cikgu nak pancut Man... cikgu pancuuuuutt Mannnn”. Cikgu Syikin sampai terangkat-angkat punggungnya. Tangannya yang lembut memegang erat pada lengan aku yang bertongkat di kiri kanan dada Cikgu Syikin. Aku pun sambung hayun balik. Aku tekan sampai santak hingga ke pintu rahim. Matanya terbeliak menahan serangan aku yang bertubi-tubi. “Ahhh… Mannn... cikgu pancuut lagi iee… ahhhh”. Klimaks kali kedua sedangkan aku belum rasa apa apa lagi. “Ouhhhh, emmmmm, iyahhhh, laju Man”. Dia punya suara satu bilik berkumandang. Aku terus hayun. Pantatnya terus mengemut batang aku. Sampai nak tercabut rasanya. Dah 30 minit masa berlalu. Sampai satu ketika aku rasa nak pancut. Aku melajukan hayunan batang aku.

“Ouhhhhhhhhh, emmmmmmm, yahhhhh, laju Mannnn, cikgu pancuttt lagiiii”. Punggungnya terangkat-angkat. Kepalanya menggeleng ke kanan ke kiri menahan nikmat tak terhingga. Tangannya memegang pinggang aku. Kemutan pantatnya yang bertalu-talu menyebabkan aku hilang kawalan. “Cikgu, saya nak pancutttt niiii, ahhhhhhhhhh… hahhhhh”. Aku tekan sampai santak. Matanya terbeliak ketika aku memuntahkan air mani aku ke dalam pantatnya. Berdas-das aku tembak. Pantatnya tak henti-henti mengemut batang aku. Aku pun mencium dia tanda terima kasih. Aku tarik batang aku dan dia hisap air mani yang lebih sampai habis. “Awak punya powerlah Man”. “Biasalah, sentiasa power katakan”. Aku berbaring di sebelahnya sambil bermain-main dengan teteknya. Tangan Cikgu Syikin pula kat batang aku. “Apa kata Man tidur rumah cikgu malam ni? Esokkan cuti. Cikgu belum puas lagi ni. Stay kat sini ya, sayang”. “Oklah, cikgu”.

Aku talipon family aku dan kata aku tidur rumah member aku. Jam dah menunjukkan pukul 6.00 petang. Hujan dah berhenti. Batang aku keras balik tak sampai lima minit. “Cepatnya naik you punya Man”. “Cikgu, I pun nak sekali lagi”. Aku pun memulakan pelayaran kali kedua.
Visits: 220144


This page:





Help/FAQ | Terms | Imprint
Home People Pictures Videos Sites Blogs Chat
Top