peperonity Mobile Community
Welcome, guest. You are not logged in.
Log in or join for free!
 
New to peperonity.com?
Your username allows you to login later. Please choose a name with 3-20 alphabetic characters or digits (no special characters). 
Please enter your own and correct e-mail address and be sure to spell it correctly. The e-mail adress will not be shown to any other user. 
This password protects your account. To avoid typos it must be entered twice. Please enter 5-20 alphabetic characters or digits (no special characters). Choose a password that is not easy to guess! Never disclose your password to anyone. 
This password protects your account. To avoid typos it must be entered twice. Please enter 5-20 alphabetic characters or digits (no special characters). Choose a password that is not easy to guess! Never disclose your password to anyone. 
Stay logged in
Enter your username and password to log in. Forgot login details?

Username 
CAUTION: Do not disclose your password to anybody! Only enter it at the official login of peperonity.com. We will never ask for your password in a message! 
Login
Stay logged in

Share photos, videos & audio files
Create your own WAP site for free
Get a blog
Invite your friends and meet people from all over the world
All this from your mobile phone!
For free!
Get started!

You can easily invite all your friends to peperonity.com. When you log in or register with us, you can tell your friends about exciting content on peperonity.com! The messaging costs are on us.
Meet our team member Sandy and learn how to create your own mobile site!

Ina Ku Sayang.... - cerita.seks.1



Ina Ku Sayang....
Ina Ku Sayang...

--------------------------------------------------------------------------------

Pada tahun 2003, dalam bulan oktober sebelum masuk bulan posa, saya menyewa sebuah rumah kos rendah 2 tingkat di puchong perdana, selangor. Masa mula-mula masuk dulu aku cuma menyewa seorang diri sehaja maklumlah aku ni kurang berkawan dgn orang. jadi akupun sewalah seorang diri. sewa rumah tu RM500 sebulan. mula-mula tu oklah, tapi lama-lama aku tak tahan mahal sangat. Jadi aku saja tanya kat budak bujang sebelah rumah aku (budak kelantan kalau-kalau mereka ada member nak sewa satu bilik di rumah aku yang kosong tu.

Kebetulan ada sorang member dia terdengar lalu offer diri dia untuk sewa bilik tu. so aku pun on ajelah asalkan beban sewa aku berkurangan sedikit. Jadi dia pun mula angkut barang-barang dia malam esoknya. lepas tolong lebih kurang aku pun duduklah berborak-borak dengan dia. Dia cirtalah dia ni asal pasir mas, anak ke 3 dalam famili dia dan telah berkrisis dengan keluarga hampir 2 tahun dan baru saja berbaik dengan famili dia. dia kerje drebar lori dan selalu le hantar barang ke luar dari selangor. kire overnight dalam lori le tu. Umur dia lingkungan 28 - 30 tahun.

Cirta punye cirta, terbuka cerita dia ni ddah kahwin sebenarnya. bini dia kerje kilang shimitsu di shah alam, sekarang duduk sementara di hostel kilang. Baru kahwin 4 bulan yang lalu. Namanya Ina, baru berumur 23 tahun. sekarang tengah mengadung 2 1/2 bulan. anak mereka le tu. datang dari keluarga yang miskin, bapa dah meninggal dan dia sebagai kakak sulung terpaksa membantu emak menyara adik-adik yang lain. sedih jugak aku dengar cerita dia tu. tapi apa aku boleh buat selain bersimpati saja. Jadi dia buka cerita yang dia nak bawa bini dia tinggal bersama supaya makan minum dia terurus sedikit. jadi aku pikir-pikir ok ajelah lagipun member aku ni ada apa nak ditakutkan.

Esoknya selepas aku balik dari kerje aku terus balik rumah. bila tiba di rumah aku hampir tergezut bila melihat ada seorang perumpuan membuka pintu rumah buatku. dia senyum, aku senyum balik. dalam hati aku berkata mungkin dia ni isteri man. aku pun terus masuk dan tanya man dah balik ke, dia kata ada tengah mandi. so aku pun minta diri untuk masuk ke bilik ku. Dalam hati ku berkata boleh tahan juga bini dia ni. kulit sawo matang, tinggi > < paras telinga aku. badan berisi sedikit tapi tidaklah gemuk.

Orang kata sedap mata memandanglah. 2-3 minggu pertama aku kurang juga bersua dengan mereka kerana aku belajar partime sebelah malam, jadi sering juga balik lewat malam. man kalau bini dia kerja malam dia akan hantar barang ke outstation dan balik waktu tengahari, dah kalau bini dia shift siang dia balik rumah waktu malam. almaklumlah orang baru kawin. permulaan tu tak terasa sangat sehingga tiba bulan posa, hampir setiap malam aku dengar diaorang projek sebab rumah sewa aku tak ada siling. jadi apapun bunyi dari sebelah aku boleh dengar. Malah hampir setiap malam di bulan posa aku dengar diaorang projek. kuat pulak bunyi tu sampaikan bunyi cepup.. cepap.. celup.. celap.. pun aku boleh dengar. bunyi bini dia menjerit kesedapan pun aku boleh dengar. ada satu kkali tu aku dengar dia pukul bini dia yang sedang tidur tu sebab menolak permintaan dia untuk melakukan sex. tapi aku rasa member aku ni ganaz kerana dia terus jugak taji bini dia. kadang-kadang tu lepas sahur pun dia sempat taji jugak.

Ada juga la sesekali tu aku turun makan sahur dengan diaorang, aku tengok bini dia segan-segan dengan aku. mungkin dia rasa aku dengan mereka projek pada tiap-tiap malam tu. aku buat selamba je. satu hari tu ketika turun makan dengan diaorang aku duduk makan bersila berdepan dengan ina ni dan aku terperasan yang seluar short ina ni berlubang di celah kangkang dan surprisenya ketika itu dia tak memakai seluar dalam. jadi terserlah sedikit
cipapnya untuk santapan aku. aku segan-segan alah kerana takut man terperasan pulak. aku jeling kat man, tapi dia terus kensenterit dengan makanannya itu. aku jeling balik kat seluar ina. lama gak aku jeling kat situ hingga ina perasan dan segera menukar cara duduknya dengan bersimpuh sambil tersenyum malu padaku. aku pun dengan muka merah padam segera menundukkan muka mengadap nasik. malu siot, takut gak kalau nanti dia report kat man mampus aku kena belasah dengan man. lepas makan aku terus masuk bilik untuk bersiap untuk ke tempat kerjaku. sejak hari aku pulak jadi segan bila bertenbung dengan ina.

Ina aku tengok selamba je. Hinggalah pada satu ketika selepas raya puasa iaitu hari raya ke 3 aku dah pulang ke K.L. kerana aku bercuti sekejap aje dan dah mula bekerja. Jadi pagi tu aku dari kampug terus aje ke tempat kerja dan petang barulah balik ke rumah. Terkejut aku bila sampai dirumah sewa ku dapati ina ada di dalam. aku pun bertanyalah apasal dia tak balik kampung. dia kata dia balik kejap je sebab ayah man sakit kuat, jadi man terpaksa balik kampung dia seorang diri kerana ina mula kerja selepas raya ke 5. jadi dia tak ikut man balik. ohhh... katakuaku serba salah bila memikirkan yang aku cuma berdua dengan ina didalam rumah tu.Tapi kerana dah mula mengenali ina dan man, aku taklah terlalu malu.Aku terus masuk kebilik untuk menukar pakaian.Ketika aku hendak menonton tv,aku perhatikan ina sedang bersiap untuk mandi.dia hanya mengenakan tuala singkat berwarna putih sambil bahunya menggalas kain batik. tubuhnya putih melepak membuatkan aku merasa terangsang untuk merenungnya sekali lagi.'ina nak mandi dulu yer' katanya.Ketika dia sedang mandi,fikiranku mula menggila.aku bangun dari sofa dan terus menuju kedalam bilik tidurnya.aku memerhatikan setiap sudut didalam bilik tersebut.mataku terhenti bila melihat longgokan pakaian dalam milik ina. aku mula bernafsu.....seluar dalam putih dan bra coklat yang ina gunakan sebelum mandi tadi kuramas lembut.aku terus menikmati aroma bau daripada seluar dalam ina.wangi sunggu aromanya.begitu juga bra coklat ina yang juga berbau harum.aku menikmatinya sepuas2nya.sungguh enak menikmati aroma pakaian dalam tersebut.

aku keluar semula keruang tamu dan meneruskan rangcangan tv yang kutontoni tadi.ina masih lagi dibilik airnya.tak berapa lama lepas tu,dia keluar dengan hanya berkemban kain batik.ketika melintas,aku dapat menghirup wangian yang ina guna ketika mandi.sungguh harum baunya.
ketika ina hendak melangkah masuk kebiliknya,tiba2 kakinya terpijak kain batik yang dipakainya itu.dengan tak semena2 ikatan kain batiknya terlerai dan terlucut kebawah.aku terpaku melihat ina berdiri didepanku tanpa ader seurat benang pun ditubuhnya.dia agak terperanjat ketika itu.dengan tergopoh-gapah dia cuba menarik kembali kain batiknya yg telah terlucut tu.

'eeiii...malunya ina' katanya padaku.aku hanya mampu tertunduk tanda malu.merah padam mukanya ketika itu.aku sudah pun terangsang sangat diwaktu itu.dari sofa tempat tu duduk tu,aku dapat perhatikan dengan jelas ina sedang terbongkok2 didalam biliknya mencari pakaian yang hendak ipakainya.pintu bilik ina ketika itu tidak tertutup rapat dan ini secara tak sengaja membolehkan aku menjelingkan mataku kedalam biliknya. fikiranku semakin menggila...aku nekad terus menuju kepintu bilik ina secara perlahan2.ina tidak menyedari yang aku telahpun berada didalam biliknya.dia masih lagi tercari2 pakaiannya dan dalam keadaan itu aku perhatikan punggungnya sungguh indah sekali walaupun disebalik kain batiknya.dengan perlahan2 aku merapati bahagian belakangnya.

aku hanya menanti ina berdiri semula untuk meneruskan hajatku.sebaik ina berdiri sahaja,aku terus memeluknya daripada belakang.dia terperanjat namun aku terus memeluknya dengan erat.aku terus merapatkan batangku yg dah keras tepat kearah belahan punggung ina.kedua2 tapak tanganku meramas2 buah dada ina semahu2nya. aku menolaknya keatas katil dan terus melucutkan sekali lagi kain batik yang ina sedang pakai itu.dia meronta2 mahu melepaskan dirinya namun aku berjaya menghalangnya.kini ina sekali lagi bertelanjang bulat didepanku.dia cuba merapat kedua kakinya namun aku sempat menghalang. dengan sekali tolakan saja kaki ina berjaya aku jarakkan dan ini memudahkan aku untuk melaksanakan hajat terpendam ku ini.'tolonglah....jangan buat camni kat ina..'rayunya.aku terus menggomoli tubuhnya yang harum itu.kedua2 buah dada ina kujilat sepuas2nya.ina meronta2 kegelian bila diperlakukan sebegitu.kedua tangannya telah ku genggam erat menyebabkan dia tak berdaya untuk melepaskan diri lagi.tambahan pula tubuhnya kini telah berjaya ku tindih,jadi dia tak mungkin dapat terlepas.

'ina ni kan isteri man,tak elok awak buat ina macam ni'katanya lagi.aku tak mempedulikan rayuannya.setiap inci tubuhnya yang gebu itu aku jelajahi.rontaannya membuatkan aku bertambah bernafsu lagi.aku melucutkan seluar pendek yang kupakai,dan batang ku yang dah sememangnya tegak dari tadi aku mula rapatkan kearah kemaluan ina.'tolonglah...jangan buat camni kat ina'pintanya lagi.aku terus cuba merapatkan lagi kedudukan zakarku kearah kemaluannya. setelah beberapa kali aku berusaha melagakan zakarku kearah kemaluan ina,akhirnya ina mula menunjukkan tanda2 keletihan.dia tidak lagi meronta2 dengan keras.rontaannya mula lemah memberi tanda yang ina sudah mulai merelakan perbuatanku keatas tubuhnya.ini memudahkan lagi usahaku untuk menguasainya.

yang menghairankan juga, aku dapati kemaluan ina mula mengeluarkan cairan2nya.bermakna ina juga sebenarnya menikmati perlakuan ku keatas dirinya dan aku semakin seronok menyasikan semua ini berlaku.setelah mendapat posisi yang aku mahukan,dengan segala kekuatan yg aku ada, aku terus benamkan zakarku kedalam kemaluan ina yang telah mulai basah itu.ina kulihat cuma menggeleng2 kekiri dan kekanan. aku menikmati tubuh ina sepuas2nya dan dia juga mengerang2 halus.aku tak pasti samada erangannya itu tanda kesedapan atau kesakitan.apa yang pasti aku puas dapat menakluki tubuh isteri kawan baikku itu.ketika hampir sampai kemuncak,aku merancakkan tujahan2 yang kulakukan keatas kemaluan ina.dan akhirnya terpancutlah air mani ku kedalam liang kewanitaan ina.ntah berapa letupan yang telah kulakukan ketika itu.

ina juga terkejang2 bila aku melepaskan air mani ku kedalam tubuhnya.dia tidak bersuara cuma mengerang2 kecil tanda kepuasan.setelah semuanya selesai,aku mencium pipi ina sambil berbisik'maafkan saya kerana menyetubuhi ina dengan cara begini'bisikku.'saya benar2 tak berdaya menolak keinginan ini bila melihat ina diluar tadi'tambahku lagi.ina seakan merelakan perbuatanku tadi.'perkara dah terjadi,ina nak buat camner lagi..'kata ina.'harap2 man tak tahu yang awak dah menyetubuhi ina hari ni' tambah ina. semenjak kejadian hari itu aku dan ina banyak mendiamkan diri bila bertentang mata.tapi bebera[a hari setelah man kembali dari kampungnya,ina kulihat mula berubah.dia sudah berani berbual2 dan berjenaka denganku seperti biasa.man sehingga ke hari ini tidak mengetahui bahawa aku telah berjaya menyetubuhi isterinya ketika beliau tiada dirumah.aku pun tak tahu bila aku akan berpeluang lagi menyetubuhi ina tapi apa yang pasti aku tentunya tidak akan berdaya untuk menolak peluang ini sekali lagi..........

beberapa minggu selepas kejadian aku menyetubuhi ina semasa ketiadaan man yang pulang kekampungnya,keadaan telah kembali seperti sediakala.ina sudah mula boleh berbual2 denganku begitu juga dengan man yang tidak mengetahui perkara yang sebenarnya.nampaknya ina memang tidak memberitahu man peristiwa tersebut.selamatlah aku kali ini. ketika aku pulang dari tempat kerjaku,aku melihat man dalam keadaan kelam kabut."kenapa man?"soalku."ina tu ha,terjatuh dalam bilik air tadi.terseliuh agaknya"jawab man.ina ketika itu kulihat mengerut2kan dahinya tanda sedang dalam kesakitan."engkau pandai mengurut kan?"tanya man kepadaku."sikit2 tu boleh laa"jawabku."cuba kau tolong urutkan sikit pinggang ngan peha ina tu,mana tau boleh sembuh sakitnya"pinta man kepadaku.

ina ketika itu berkain batik dan t-shirt sahaja,kerana baru sahaja selesai mandi,aku mengagak."kat dalam bilik tu senang sikit nak tengok"man mengarahkan ina supaya masuk kedalam bilik tidur mereka.setelah itu ina pun baring diatas katil dan man pula memberikan aku minyak untuk digunakan semasa mengurut nanti."ina boleh meniarap sekejap tak?saya nak mula mengurut peha ina ni"aku meminta kebenarannya. "ina segan lah bang" kata ina sewaktu aku cuba menyelak kain batiknya keparas peha."laa kan kes kecemasan ni,ina tentu nak baik cepatkan.takperlah dia nak tolong urutkan tu"man cuba menyakinkan ina.setelah mendapat persetujuan merekaberdua,aku pun memulakan urutanku keatas peha ina.kulitnya yang putih halus tu membuatkan aku berdebar2 melakukannya.man mungkin tidak perasan tapi aku yakin yang ina masa tu tidak memakai seluar dalam ataupun coli kerana baru saja selesai mandi.sebab itu ina seakan2 sedikit malu bila aku mula menyelak kain batik yang dipakainya tadi.

man hanya berdiri disebelahku memerhatikan aku mengurut peha isterinya.ina mengerang2 semasa aku mengurutnya mungkin kerana kesakitan agaknya."memang ina ni terseliuh masa jatuh tadi"jelasku.""boleh baik tapi kurang2 pun mau sejam lebih nak kena urut ni"kataku pada man."buatlah apa yang patut asalkan ina ni tak kesakitan lagi"man membalas.urutan2 yang kulakukan keatas ina membolehkan aku menikmati tubuhnya yang hanya dibaluti oleh kain batik sahaja. Dalam keadaan menelentang,aku memulakan urutanku keatas peha ina.melihatkan aku bersusah payah cuba menyapukan minyak keatas peha ina dari luar kain batiknya,man menyuruh ina menyingkap keatas kain batik tersebut.ina mulanya membantah tetapi kemudiannya akur dengan arahan suaminya.kini keseluruhan peha ina terdedah dan hanya kawasan kemaluannya sahaja yang masih ditutupi oleh kain batik. sesekali aku bertindak nakal dengan menyentuhkan jari-jemariku ke arah daging kemaluan ina,namun man hanya mendiamkan diri.sangkanya itu adalah sebahagian dari proses rawatan yang kujalankan.batang zakarku mula tegang bila berkali2 aku mengurut dan mengusap peha ina.tidak tertahan lagi rasanya.ina agak gelisah setiap kali jari2ku mula menyentuh tepian kemaluannya namun aku tetap meneruskan perbuatan itu.
Visits: 32237


This page:





Help/FAQ | Terms | Imprint
Home People Pictures Videos Sites Blogs Chat
Top