peperonity Mobile Community
Welcome, guest. You are not logged in.
Log in or join for free!
 
New to peperonity.com?
Your username allows you to login later. Please choose a name with 3-20 alphabetic characters or digits (no special characters). 
Please enter your own and correct e-mail address and be sure to spell it correctly. The e-mail adress will not be shown to any other user. 
This password protects your account. To avoid typos it must be entered twice. Please enter 5-20 alphabetic characters or digits (no special characters). Choose a password that is not easy to guess! Never disclose your password to anyone. 
This password protects your account. To avoid typos it must be entered twice. Please enter 5-20 alphabetic characters or digits (no special characters). Choose a password that is not easy to guess! Never disclose your password to anyone. 
Stay logged in
Enter your username and password to log in. Forgot login details?

Username 
CAUTION: Do not disclose your password to anybody! Only enter it at the official login of peperonity.com. We will never ask for your password in a message! 
Login
Stay logged in

Share photos, videos & audio files
Create your own WAP site for free
Get a blog
Invite your friends and meet people from all over the world
All this from your mobile phone!
For free!
Get started!

You can easily invite all your friends to peperonity.com. When you log in or register with us, you can tell your friends about exciting content on peperonity.com! The messaging costs are on us.
Meet our team member Sandy and learn how to create your own mobile site!

Kak Fazita - cerita.seks.1



Kak Fazita
Masih terkenang di dalam ingatan I bagaimana kali pertama mendapat pelajaran seks. Sewaktu itu aku baru sahaja berumur 14 tahun. I masih lagi bersekolah dalam tingkatan dua. Korang tau je lah time tu muka memang cute baby face. Jadi masa tu ramai lah pelajar-pelajar perempuan yang berminat nak ambil I ni jadi adik angkat dia.
Salah seorang daripada pelajar perempuan tu bernama Fazita. Dan dia ni memang seorang yang cantik dan putih. Buah dadanya nampak agak besar untuk gadis seumur dengannya. Tapi waktu tu I memang belum tahu apa-apa tentang perempuan.

Pada hari itu I ke kantin sekolah untuk membeli makanan. Sewaktu I tengah asyik menjamu selera dengan kawan-kawan, Kakak Fazita tu datang duduk kat depan. I rileks ja. Kemudian dia mulalah tegur I.

“ Hai adik”, katanya.

I senyum saja. Kawan-kawan I yang lain asyik bercerita sesama sendiri hingga tak sedar yang Kakak Fazita tu dah duduk di depan kami.

“Ni akak belanja Pepsi”, katanya lagi sambil menghulurkan Pepsi dalam cawan kertas yang dibelinya.

“Terima kasih Kak”, Ujar ku lalu mengambil Pepsi tu lalu menyedut straw. Sebenarnya time tu memang dahaga tapi kerana duit tak cukup, I beli mee goreng saja.

Begitulah bermulanya perkenalan di antara kami berdua. Kak Fazita ni memang anak Lord, so sejak hari tu selalulah I dapat makan dan minum free, asal sampai saja waktu rehat mesti Kak Fazita tu tunggu I kat kantin sekolah . Hehehe! Kadang-kadang dia sorang tapi ada masanya dia ngan kawan-kawan dia yang lain.

Oh ya! I terlupa nak cerita lak yang I ni sebenarnya tinggal kat asrama. Jadi korang faham-faham je lah….. keluarga jauh. Keluarga I pun masa tu bukanlah orang senang. So jarang sekali I dapat balik kampung keluarga I sebab tak ade tambang pulang. Jadi apabila tiba cuti sekolah I selalu ikut warden pulang kampung. Kira warden tu pun keluarga angkat I jugalah. Kadang-kadang tu akak tukang masak kat dapur asrama pun ajak ikut dia pulang.

I ni mana-mana saja, asalkan ade tempat berteduh. Apa nak dikata….! Lagi pun I waktu dah lah muka comel rajin pulak tu. Bukanlah nak masuk bakul angkat sendiri tapi memang time tu I penuh dengan semangat untuk berdikari.

Waktu tu pun I memang aktif sukan, bolasepak I termasuk kesebelasan utama pasukan sekolah walau pun usia I masih sangat muda. Acara trek pula 100 meter, 4 X 100 meter dan Long Jump tak pernah lepas dari pingat gangsa. Jadi kira modal I memang okay juga. Saham tengah naik.

Nak dijadikan cerita……. sebulan daripada saat pertama I berkenalan ngan Kak Fazita ni dia pun memberitahu I hajatnya nak ambil I ni jadi adik angkat dia. Dia memang meminati I dengan ikhlas. Hal tersebut memanglah I sedari sebab kalau ada apa-apa aktiviti sukan yang melibatkan I dia mesti muncul untuk memberi sokongan. So I pun setuju lah menjadi adik angkatnya. Hari-hari makan free, sapa tak nak.

Kali pertama dia bawa I pulang ke rumahnya bila saja sampai kat depan pintu pagar, I agak terpegun sambil menelan air liur.

“Fuh….ini bukan rumah ni, ini istana”, bisik ku dalam hati bila melihat rumah besar keluarga Kak Fazita yang tersergam megah.

Maklumlah I ni berasal dari kampung, untuk memijakkan kaki ke rumah banglo yang indah seperti ni tak pernah termimpikan. Lengkap dengan mini tamannya sekali dan kolam renang. Di perkarangan rumah kelihatan sebuah Mercedes dan sebuah kereta sport.

Melihatkan hal tersebut Kak Fazita tersenyum saja.

“Jomlah masuk….jangan malu-malu lak, buat macam rumah sendiri”, katanya sambil memimpin I masuk ke perkarangan rumah.

Kami disambut oleh ayah dan ibu Kak Fazita yang begitu peramah. Agaknya Kak Fazita dah memberitahu mereka awal-awal lagi pasal I sebab mereka melayan I dengan begitu mesra sekali. I pun masa tu memanglah seorang yang sopan dan sangat berdisiplin, so kelakuan I memanglah seindah rupa.

Rumah keluarga Kak Fazita tu memang besar. Sebuah bilik tidur khas telah disediakan oleh pembantu rumah awal-awal lagi untuk I. Selepas berbual-bual dengan ayah dan ibu Kak Fazita sekejap, Kak Fazita pun menghantar ke bilik tidur I. Tak lama kemudian kedengaran bunyi kereta Mercedes yang kat perkarangan rumah tadi keluar, kemudian diikuti oleh kereta sport yang sebuah lagi. Dari situ I fahamlah yang keluarga Kak Fazita ni memang selalu sibuk dengan urusan mereka masing-masing.

Ayah Kak Fazita dengan perniagaannya. Ibu Kak Fazita dengan persatuannya. Memandangkan Kak Fazita adalah satu-satunya anak mereka maka kehadiran ku ke dalam keluarga mereka memanglah sangat disukai. Sejak dari hari itu I tinggallah dengan keluarga Kak Fazita setiap kali tiba cuti sekolah. Kecualilah cuti sekolah pada akhir tahun yang mana I akan pulang ke kampung keluarga I.

I selalu menghabiskan masa kat kolam renang bila ada masa terluang. Di rumah tersebut boleh dikatakan I memang selalu mempunyai masa yang terluang sebab semua kerja-kerja dibuat oleh pembantu rumah dan tukang kebun. Tapi kerana nak menunjukkan I ni memang seorang ‘goodboy’ maka selalu lah I turun tangan mencari apa-apa pekerjaan yang boleh I buat. Kadang-kadang tu menolong tukang kebun siram pokok bunga, bakar sampah dan menolong cuci piring kat dapur selepas makan.

Suatu hari sewaktu I sedang leka kat kolam renang Kak Fazita datang join sama. Dia cuma memakai swimming suit. Perkara tersebut bukanlah sesuatu yang menjadi kebiasaan I. Ditambah lagi dengan buah dada Kak Fazita yang tengah tumbuh tu dan bahagian alat sulitnya yang nampak mengembung. Sempat juga I tercengang tidak percaya, Tapi Kak Fazita buat tak tahu saja. Oleh kerana mata I dah lekat lalai tengok kat dia saja, Kak Fazita pun datang duduk dekat I.

“Dik….. mata tu jangan begitu, nanti masuk lalat susah pulak”, katanya sambil tersenyum. Menyedari hal tersebut I jadi tersipu-sipu malu.

“Maaflah Kak…. tak biasa tengok orang berpakaian begini, Li janji tak buat lagi”, jawab I.

“Ala biasa lah tu Li, orang lelaki memang begitu”, katanya.

Yang susahnya tu I ni cuma pakai short pant untuk renang yang dibeli oleh Kak Fazita sewaktu dia bawa I pi shopping kelmarinnya. Short pan tu memang fit-fit saja dengan ukuran punggung I. Kata-kata dan mata boleh lah I control dengan cara mengalihkan kepada hal yang lain tapi yang kat bawah tu…… mmmmmm! Tak sporting langsung!

I masih ingat waktu tu ukuran taji I ni baru 5 inchi, kira waktu tu agak besar juga. Jadi bila dah kembang taji tu…… macam mana nak sorok. Macam nak terkeluar adalah. Hehehe!

Nasib lah Kak Fazita tu rileks saja. Sporting. Tapi rasa malu tu tak hilang-hilang juga. Last-last I pun minta diri nak naik ke bilik. Mungkin Kak Fazita sedar yang I rasa malu sebab dia nampak taji I yang kembang sangat tu.

“Li…. relekslah, Akak ni kan kakak angkat Li. Tak kisahlah kalau pun akak nampak tu”.

“Betul akak tak kisah?”, kata ku kat dia. Dia tersenyum saja sambil angguk kepala.

“Jangan time ayah dan ibu ada sudahlah……. hehehe”, jawabnya sambil tertawa.

Mengenangkan kata-kata Kak Fazita itu I pun buat tak tahu saja lah terus join dia kat kolam renang. Ayah dan Ibu Kak Fazita memang jarang sekali ada kat rumah. Kadang-kadang tu malam ja. Itu pun dah larut malam. I ngan Kak Fazita pun selalu lah menghabiskan masa kat kolam renang. Jadi taji I ni selalu sahaja kembang…. tapi nak buat macam mana. Waktu tu I melancap pun belum tahu lagi.

Bilik I dan bilik Kak Fazita dipisahkan oleh sebuah bilik mandi. Ianya boleh dimasuki dari bilik I dan bilik Kak Fazita kerana terdapat pintu dari bilik kami masing-masing. Bila I masuk bilik mandi tu, I kenalah tekan kunci pintu yang dari bilik tidur Kak Fazita tu supaya dia tak masuk ke dalam kerana tahu I ada kat dalam. Selalunya dia pun buat begitu juga.

Suatu pagi selepas bangun dari tidur.…. i pun bergegas masuk ke bilik mandi tersebut. Tanpa I sedari Kak Fazita sedang mandi kat dalam. So apalagi…. menjerit Kak Fazita bila I masuk.

“Laaa…napa akak tak kunci pintu....?” kata I bila dia dah diam. Tangannya menutup buah dada dan alat sulitnya, rupa-rupanya Kak Fazita ni kalau mandi telanjang bulat. I terpegun melihat pemandangan indah yang ada kat depan mata I ketika itu.

“Akak terlupalah”, jawabnya.

Tiba-tiba pula tuala yang I pakai merosot jatuh ke bawah, mungkin disebabkan oleh tujahan taji I yang tersedar serta-merta. Taji I yang sedang marah tu tanpa segan silu menunjukkan dirinya. Bila melihat keadaan I tika itu Kak Fazita pun tertawa.

“Li….okaylah, kita dah sama-sama nampak. Kira adillah tu”, katanya. Dia pun mengalihkan tangannya dari menutup buah dada dan farajnya. Kelihatan lah faraj Kak Fazita dengan bulunya yang halus. Dengan senyum-senyum dia sound kat I.

“Apalagi…. jomlah join akak mandi”.

Walau pun agak malu tapi memandangkan Kak Fazita dah kata begitu, I pun joinlah mandi sekali. Pada hari tu kami mandi bersama dalam keadaan bogel. Kami buat tak tahu saja. Kadang-kadang tu Kak Fazita minta tolong sabun belakang dia dan I pun ganti minta dia sabun belakang I.

Sejak hari tu bila I atau Kak Fazita mandi…. pintu tak pernah kami kunci lagi. Kami dah biasa mandi begitu tanpa segan silu. Perkara tersebut tak pernah diketahui oleh sesiapa pun dalam rumah tersebut kecuali kami berdua. Tapi yang I tak tahan tu setiap kali kami mandi bersama, taji I tak pernah mengecil. Fuh….. menderita juga, tapi maklumlah kan….. i ni masih tak tahu apa-apa pasal seks ni.

Mungkin Kak Fazita pun heran juga kerana setiap kali mandi taji I kembang saja. So suatu hari tu dia tanyalah kat I.

“Li…tak sakit kah kalau dah kembang begitu, akak tengok setiap kali mandi kembang saja”.

“Entah lah kak, saya pun tak tahu pula. Agaknya dia tak tahan bila tengok akak seksi sangat ni”, jawab ku polos.

Kak Fazita tersenyum saja bila mendengarkan I membahasakan taji I tu dengan ‘dia’.

“Akak nak tengok dari dekat boleh tak”, tanya Kak Fazita. I tak banyak tanya terus mendekatkan diri pada Kak Fazita. Dia pun memegang taji I dan melihatnya dengan lebih dekat. Ada suatu rasa yang asing I rasakan bila jari-jari Kak Fazita menyentuh taji I. Suatu perasaan yang susah nak digambarkan. Tak tahu pula dari mana I dapat idea tapi tiba-tiba saja mulut I pun berkata,

“Mana adil macam ni kak, Li pun nak tengok kakak punya dari dekat... boleh tak...?”.

“Yelah…..betul cakap Li tu, okaylah…. akak izinkan”, jawab Kak Fazita.

Maka I pun meramas-ramas buah dada Kak Fazita. Tangan Kak Fazita yang masih berbuih sabun dilurut-lurutkannya di taji I dan membuatkan I rasa suatu nikmat yang baru. Makin lama makin laju tangannya yang licin oleh buih-buih sabun tu mengusap dan melancapkan taji I. Jari I pula makin giat meramas kedua buah dada Kak Fazita menyebabkan matanya makin kuyu.

I bangkitkan dia dari kedudukan dia yang melutut dan dudukkan dia kat mangkuk tandas. Tangan I mula menjalar ke farajnya. Faraj Kak Fazita dah basah dengan lendir. Inilah kali pertama I dapat melihat dan meraba sendiri faraj perempuan dari dekat. Tapi I tak berani jolok kat dalam farajnya tu. Jadi I gesel-geselkan saja kat luar.

Rupanya tindakan I tu memberikan satu kesedapan buat Kak Fazita. Bila dah lama I mengesel-gesel kat luar tu punggung Kak Fazita pun terangkat-angkat. Dari bibirnya keluar keluhan. Matanya terpejam erat. Tanpa disedari tangannya terlepas dari taji I. Badannya disandarkan pada tangki pam tandas. I pun meneruskan geselan tapak tangan I itu kepada faraj Kak Fazita.

Kemudian I tunduk untuk melihat dengan lebih dekat faraj Kak Fazita yang dah sangat basah berlendir tu. I tak berniat nak menghentikan geselan tangan I tu memandangkan Kak Fazita seolah menyukai I buat begitu. Kena pula kerana I dah dalam keadaan tunduk tu rambut I ...


This page:





Help/FAQ | Terms | Imprint
Home People Pictures Videos Sites Blogs Chat
Top