peperonity Mobile Community
Welcome, guest. You are not logged in.
Log in or join for free!
 
New to peperonity.com?
Your username allows you to login later. Please choose a name with 3-20 alphabetic characters or digits (no special characters).

IMPORTANT: Choose your name WISELY as you cannot change it later on! This is due to the fact that we will submit your pages to major search engines so that they can be found properly. 
Please enter your own and correct e-mail address and be sure to spell it correctly. The e-mail adress will not be shown to any other user. 
This password protects your account. To avoid typos it must be entered twice. Please enter 5-20 alphabetic characters or digits (no special characters). Choose a password that is not easy to guess! Never disclose your password to anyone. 
This password protects your account. To avoid typos it must be entered twice. Please enter 5-20 alphabetic characters or digits (no special characters). Choose a password that is not easy to guess! Never disclose your password to anyone. 
Stay logged in
Enter your username and password to log in. Forgot login details?

Username 
CAUTION: Do not disclose your password to anybody! Only enter it at the official login of peperonity.com. We will never ask for your password in a message! 
Login
Stay logged in

Share photos, videos & audio files
Create your own WAP site for free
Get a blog
Invite your friends and meet people from all over the world
All this from your mobile phone!
For free!
Get started!

You can easily invite all your friends to peperonity.com. When you log in or register with us, you can tell your friends about exciting content on peperonity.com! The messaging costs are on us.
Meet our team member Marzus and learn how to create your own mobile site!

mengendap isteri orang - cerita.seks.3



mengendap isteri orang

Aya, begitulah nama panggilan si gadis. Baru berumur 19 tahun, kulitputih bersih,
rambut hitam lurus ke paras bahu (pakai telekung, tapi sebab aku ngintip, maka aku
tahu!). Hidung mancung terletak, bibir nipis kecilyang sering membuahkan
senyuman kepada para pemandang. Tidaklah secantik Erra Fazira, namun paras
yang ayu ditambah pula tubuh yang gebu maka tak sedikit lah jugak mamat²
kampung yang minat. Adat dunia, wajah yang comel selalunya tidak selari denganotak. Suraya cuma dapat gred dua aje SPM. Setahun lebih dok tanam anggur, tetiba
dipinang Pak Bilal surau berdekatan rumah (muda lagi, 23/24 tahun umur). Ringkas
cerita, tibalah hari pernikahan...

Kerana kedudukan rumah Aya nih sentiasa terang disinari lampu jalan, aku tak jadibuat projek ngan kengkawan, bahaya! So, aku plan sensorang. Petang tu, sedang
orang elokkenduri,akumencelah masuk dalam rumah, pergi ke bilik mandi denganbekal sebotol air dan roti yang aku kebas dari tempat cuci pinggan. Aku panjat tepibatangpaip (nasib baik besi), terus naik ke atas siling rumah. Nasib baik semua
orang dok sebok berkenduri. Pelan² berjalan menuju bilik pengantin. Tunggu punya
tunggu, lama siot, dari kol 7 lagi. Kol 9 baru bilik tu kosong, pengantinkeluar makanmalam. Apa lagi, tebuk lubang laa. 2, 3 lubang tebuk, baru dapat posisi best. Air dan
roti dah tinggal separuh, lapar giler... tapitak apa... kesabaran ada balasannya
hehehehe.

Kol 10++ Aya masuk bilik pengantin, kemas-kemas sikit pastusalinpakaian.Lama
lepas tuh, Pak Bilal pon masuk. Aya masa tuh dok kat bawah, tengah belek²
majalah. Pastu diorang cakap² sikit, pasalsyukurla... sayang laa... pastu cerita-ceritilama laa... Lama siot! Yang tak tahan tu, malu² kucing tu. Lepas tu lah baru Pak Bilalnih kucup dahi Aya then cium pipisambil Aya memegang tangannya (aku tak
nampak sangat, pasal posisi tak ngam kat sini).

Ntah pasal apa, Pak Bilal nie bangun dan tutup lampu... cilako! Gelap siol. Camana
nih? gerutuku. Aku dengarla pastu bunyi nafas agak kencang dari kedua pengantin,
pastu bunyi cup cup dok mencium. Nak jadi cerita, Pak Bilal bangun, dan bukak balik
lampu tu. Aya pon bergerak dan duduk kat tepi katil, cuma mata agak kuyu. Kalipertama kena kiss beb! Pak Bilal duduk balik dan menolak lembut Aya yang masih
berpakaian lengkap agar baring. Agaknya tadi dia rasa tak best kot malam pertama
nih buat kerja tak nampak pantat bini.

Kedua pengantin tidur mengiring, Pak Bilal mengusap pinggang Aya disebalik baju.
Aya diam je. Lepas tuh tangan kanan Pak Bilal merayap masuk lebihkedalam,
kebelakang. Tangan kiri di buat pangku kepala. Aya lepak je letak tangan atas dada
Pak Bilal, parking aje, tak gosok² pon. Lepastu, Pak Bilal pon bangkit duduk, lepas tu
pecatbajukurungAya,danletakdi tepi katil. Pak Bilal kemudian memberi isyaratagar Aya duduk. Pak Bilal bagi kiss sambil duduk, dan dua tangan dah mula merayap
masuk meraba-raba belakang Aya. Kelihatan muka Aya merah kemalu-maluan
sambil tunduk.

Slow² Pak Bilal mencabut hook bra Aya. Aku tak tahulah saiz berapa bra tu. Tapi
setelahtu,akudapatlihatpayudara Aya idamanku. Saiznya buleh lah dikira cutedan tak besar, berbentuk iras buah delima, cukup untuk diramas, .. Putingnya
kemerahan, tegang. Dapat jugak aku lihat pusat Aya yang kecil molek tu. Aku dapat
rasa 'adik' aku dah mula menyonyot naik...

Seluar dalam warna seakan merah jambu berbunga-bunga. Pak Bilal tanpa sabar,
kedengaran suara nafas merengus resah, menarik seluar dalam comel tadi perlahan-
lahanmelurutipeha gebu Aya. Kelihatanfaraj yang sungguh comel, jelas tersembolbentuk segitiga tirus.Bibir faraj seakan tertutup melekat antara satu sama lain,
kemerah-merahan. Bulu-bulu yang nipis lembutmengiringi bibir faraj tadi dari atas
sampai ke bawah. Pak Bilal mengusap faraj yang agak gemuk itu dengan telapak
kanan sambil tangan kiri berusaha membuka kilas pelekatnya.Cheh,PakBilal
memang dah bersedia tak pakai seluar dalam. Kelihatan zakarnya yang menegangtanpa bulu. Macam dah dicukur nampaknya.

Aya diam menanti penuh debaran. Kedua-duanya semacam tiada pengalaman.
Tanpa usapan lanjut, agaknya Pak Bilaldah tak mampu menahan nafsu, terus
membawa zakarnya ke pinggir faraj,sambil mengangkat peha Aya agar
mengangkang. Bibir faraj kelihatan terbuka sedikit. Geram sungguh aku melihat
faraj lembut tu sambil menggosok-gosok adik aku. Pak Bilal mula mengopakkansedikit kelopak faraj yang tertutup rapat tu untuk memasukkan zakarnya. Sedikit
demi sedikit... perlahan-lahan kelihatan bibir faraj comel menelan zakar Pak Bilal,
yang sederhana besar dan panjangnya.

Tiba-tiba kedengatan Aya merintih... "Aduh, Bang... sakitt!". Tapi aku tengok Pak
Bilal dahmula menggigil, mendongak ke atas lalu tiba-tiba menekan punggungnya
kuat sambilzakarnya menerjah masuk ke dalam faraj dengan kuat. "Arkkk... arkk...
sakittlah" rintih Aya sambil memejamkan mata. Kedua tangannya dengan cepat
memegang pinggang Pak Bilal, agaknya nak stop jangan bagi zakar masuk melululagi. Loo... rupa-rupa Pak Bilal dah sampai lerr...

Aku tengok pastu dia cabut batang zakar yang terkulai layu. Aya memandangnya
sepi.Kini, giliran Pak Bilal pula yang kemalu-maluan. Apa tidaknya, belum apa-apa
dah ejaculate. Pak Bilal menyambar kain di tepi katil,pakai,kemudiannya tutup
lampu dan keluar bilik. Pergi ke tandas kot.Akurasa macam nakturunjer
menyudahkan kerja Pak Bilal yang tak sempurna tuh. Tapisape yang nak, fikirku.
Apa sangatlah zakar budak 12 tahun dapat buat? Melancap pon aku tak reti lagimasa tuh. Malas nak tunggu lama, ditambah kedengaran bunyi Aya bangun darikatil, mengeluh "hmmm..." sambil memakai pakaian, aku pon dengan perlahan dan
berhati-hati mengundurkan diri ke bilik mandi.

Sah, Pak Bilal ada kat situ, macam barukeluar tandas. Muka macam tensen dan
hampa ajerr, hak hak hak. Bilaconfirm tak de orang, aku turun pelan-pelan menitidinding antara tandas dan bilik mandi dan... damm! terjun keluar sambil berlari
pantas. Takut orang tengok. Nasib baik belakang rumah memang tak ada orang.
Idaknya haruaku. Roti dan air lebih tu masih ada atas siling tu sampai skarang kot.
Sejak itu aku berazam, tak mahu ditewaskan pada malam pertama. Biarlah ianya
menjadi malam yang penuh berertibagi kedua aku dan isteriku...


This page:





Help/FAQ | Terms | Imprint
Home People Pictures Videos Sites Blogs Chat
Top