peperonity Mobile Community
Welcome, guest. You are not logged in.
Log in or join for free!
 
New to peperonity.com?
Your username allows you to login later. Please choose a name with 3-20 alphabetic characters or digits (no special characters). 
Please enter your own and correct e-mail address and be sure to spell it correctly. The e-mail adress will not be shown to any other user. 
This password protects your account. To avoid typos it must be entered twice. Please enter 5-20 alphabetic characters or digits (no special characters). Choose a password that is not easy to guess! Never disclose your password to anyone. 
This password protects your account. To avoid typos it must be entered twice. Please enter 5-20 alphabetic characters or digits (no special characters). Choose a password that is not easy to guess! Never disclose your password to anyone. 
Stay logged in
Enter your username and password to log in. Forgot login details?

Username 
CAUTION: Do not disclose your password to anybody! Only enter it at the official login of peperonity.com. We will never ask for your password in a message! 
Login
Stay logged in

Share photos, videos & audio files
Create your own WAP site for free
Get a blog
Invite your friends and meet people from all over the world
All this from your mobile phone!
For free!
Get started!

You can easily invite all your friends to peperonity.com. When you log in or register with us, you can tell your friends about exciting content on peperonity.com! The messaging costs are on us.
Meet our team member Marzus and learn how to create your own mobile site!

Skandal Ipar - cerita.seks.4



Skandal Ipar

Skandal Ipar

Kami 3 beradik tinggal serumah atas pelawaan kak aku #1 yang sudah pun
berkelauarga.Kami kerja dekat dengan rumah dia tapi lain-lain kilang.....

Ceritanya berkisarkan bagaimana aku nampak abang ipar aku (suami kak #1) buat
sumbang dengan kak aku # 3 nie..Biarlah aku gelarkan kak aku yang #1 sebagai Kak
Yah , suaminya Abg Rie dan kak aku yg #3 nie sebagai Kak Jah....

Kisahnya begini...Pada satu malam aku balik lambat sebab overtime kat kilang.Sampai
rumah semua orang dah balik kerja termasuk Kak Jah dan Abg. Rie manakala Kak Yah
adalah surirumah sepnuh masa.Kak Jah dijemput dengan motor oleh Abg Rie setiap
hari.Maksudnya setiap hari naik motor bersama.Kak Yah aku percaya habis kat Abag
Rie dan takkan adik dia nak buat hal dengan suaminya pula.Atas dasar inilah maka
terjadinya perkara ini.....

Oleh kerana letih sangat maka aku terus mandi, makan dan tidur.Kak Jah dan Abg Rie
masih nonton TV di ruang tamu (duduk atas sofa belakang aku sebab aku tidur di ruang
tamu.)Aku terlelap tapi terjaga sekitar jam 12 tengah malam sebab nak kencing.Aku
hairan kenapa lampu dan TV masih belum ditutup dan bila ku toleh ke belakang Kak Jah
dan Abg Rie dah takde.Kak Yah aku tahu dah lama tidurnya.

Aku terdetik nak check bilik Kak Jah sebab pintu biliknya terbuka sikit dan aku nampak
Abg Rie dalam kelambu bersama Kak Jah ( tak buat ap-apa lagi )kononnya nak angkat
Along masuk bilik dia (Along adalah anak Abg. Rie ).Maka aku tak terkejut sangat dan
Abg Rie terus keluar dari bilik Kak Jah sambil angkat Along dan pada masa nie aku dah
rasa semacam aje tentang kejadian nie. Aku buat tak tau saja.Lepas kencing aku terus
tidur..

Hari-hari lepas tu aku start siasat apa yang sebenarnya sedang terjadi antara Kak Jah
dengan Abg Rie manakal Abg Rie teruskan projectnya dengan Kak Jah seolah-olah aku
tak tau apa-apa.Kak Yah pula lagilah tak tau sebab project hanya berjalan selepas dia
nyenyak tidur dengan anaknya.Siasatan aku bermula dengan berpura-pura mandi pada
sebelah malam (ketika project hampir masanya ).Abg Rie dengan Kak Jah duduk
sembang kat dapur (sebab tu kena pura-pura mandi).

Dari bilik mandi aku intai Abg Rie start projectnya (fikirnya ada masa ketika aku
mandi)..mulanya hanya sembang sambil pegang-pegang tangan Kak Jah..lama sikit
lepas tu mula dia raba-raba peha,selak kain,peluk dari belakang dan tahap paling tinggi
adalah meramas buah dada Kak Jah.Kak Jah hany diam dan tak melawan sebab
seronok dibuat macam tu.

Hampir separuh baju Kak Jah dilondehkan supa senang Ang Rie hisap puting buah
dada Kak Jah manakala aku pula sedang intai dari dalam bilik mandi.Air paip terus
keluar seolah-olah aku sedang mandi.Seronok pun ada geram pun ada bila benda tu
berlaku di depan aku.Agak lama aku buat isyarat seolah-olah dah habis mandi.Cepatcepat
Kak Jah pakai baju dan Ang Rie pula terus ke ruang tamu berpura-pura tengok
TV.

Habis mandi aku terus tidur dan bila terjaga aku dapati Ang Rie ada dalam kelambu Kak
Jah.Dlam tak jelas suasana tu aku dapt agak Abg Rie sedang menjilat alat sulit Kak Jah
dan aku tak tahu sampai tahap mana mereka buat sebab aku terdengar Kak Jah
mengerang.

Pada hari yang lain ada juga berlaku adegan yang begitu menghairahkan antara Kak
Jah.Kak Jah menjadi mangsa Abg Rie yang juga abang ipar kepada aku dan Kak Jah
hanya kerana Kak Jah suka membaca buku berunsur seks.Aku agak sebab inilah abang
Rie boleh memancing Kak Jah.Cover buku Kak Jah semuanya gambar yang
menghairahkan walaupun cerita dalam bahasa inggeris.

Kak Jah nie pun satu...suka mandi bogel.Aku sendiri pernah intai Kak Jah mandi di
kampung.Patutlah kain basahan dia kering selalu.Dari cerita Kak Jah (setelah diugut
aku) tahulah yang abang Rie dah lama rancang nak hisap madunya dari seawal dia
menumpang disitu lagi.Kak Yah tak tahu hubungan terlarang antara suaminya dan
dia.Maka berceritalah Kak Jah bagaimana dia bersama Abang Rie menikmati
kehangatan seks bersama......

Hari itu adalah hari dimana Kak Yah berada dihospital menunggu masa untuk
bersalin.seminggu lamanya Kak Yah disana tapi masih belum waktu dia melahirkan
anaknya.Abang Rie sebenarnya sudah berkeinginan sangat untuk berasmara dengan
Kak Jah kerana Kak Jah adalah salah seorang kaka aku yang mampunyai body yang
seksi dan bersuara manja.Kak Jah juga seorang yang mudah menyerah bila dirayu.

Semasa Kak Jah sedang membasuh kain pada suatu malam, datang Abang Rie
kononnya hendak merendam baju kerjanya.Oleh kerana bilik air sempit maka
bergeserlah dengan Kak Jah yang sedang berkemban itu.Saat hendak keluar setelah
selesai merendam bajunya , sengaja Abang Rie rapatkan tubuhnya dengan Kak Jah
agar terasa kehangatan tubuh Kak Jah.Tapi kali ini Abang Rie tidak terus keluar akan
tetapi terus memeluk tubuh Kak Jah dengan penuh bernafsu sekali.

Kak Jah pada mulanya terkejut dan menolak diperlakukan begitu tetapi tenaga Abg Rie
amat kuat dan tidak terdaya hendak melepaskan diri dari pelukkannya.Setelah puas
dirayu Kak jah akhirnya Abang Rie bersuara."Jah, apalah gunanya dengan hanya
membaca buku sahaja tanpa merasai nikmat yang sebenar.Biarlah abang berikan
kenikmatan itu pada Jah.Hari ini adalah hari yang sesuai sekali.Tiada siapa yang akan
mengganggu kita.Cukuplah jika abang hanya bermain-main dari luar sahaja kerana
kakak Jah adalah isteri abang."

Kata-kata itulah yang membuatkan Kak Jah terdiam membisu untuk masa yang agak
lama.Saat itulah digunakan Abang Rie untuk mengucup bibir Kak Jah semahunya.Kak
Jah tidak membalas tetapi dibiarkan saja.Dari kucupan dibibir turun kebahu sebentar
dan kedada Kak Jah yang sedang berombak kencang menahan gelora yang
melanda.Kak Jah benar-benar merelakan semua itu dan berharap ianya berterusan
hingga dia benar-benar puas digomol.Abang Rie yang sudah faham akan diri Kak Jah
sekarang ini terus memeluk sekuat hati.

Kucupan dileher Kak Jah membuatkan dia kegelian dan memalingkan tubuh kearah
lain.Abang Rie kini memeluk dari belakang Kak Jah sambil tangannya menanggalkan
kain kemban Kak Jah tetapi dipegang Kak Jah dari terlondeh terus.Dari situlah Abang
Rie semakin bernafsu dan meramas buah dada Kak Jah semahunya.Ramasan demi
ramasan dibuat tak henti-henti sambil lidahnya menjilat-jilat leher Kak Jah.

Tak kurang juga seludangnya yang sedia mengeras ditekankan rapat ke celahan
punggung Kak Jah.Mereka benar-benar bersatu ketika itu,dua tubuh melekap
selekapnya.Kak Jah merengus keghairahan dalam kenikmatan digomol Abang Rie yang
sememangnya berpengalaman.

"Jah,jom kita buat kat bilik,nanti orang nampak pula" rayu Abang Rie.
"Abang...jangan sampai dalam ye?"..balas Kak Jah dengan nada bernafsu meminta
agar tidak dibenamkan seludang Abang Rie kedalam lurah berahinya.
"Abang janji Jah"...janji palsu Abang Rie...Kak Jah yang separuh bogel itu dipimpin
sambil berpelukan oleh Abang Rie kedalam bilik Kak Jah....


Kak Jah tidak dibaringkan terus tetapi dibiarkan berdiri sementara Abang Rie
menanggalkan bajunya serta seluarnya,yang tinggal hanya seluar dalam.Begitu juga
Kak Jah hanya kain batiknya dan coli sahaja dilondehkan Abang Rie.Kini kedua tubuh
itu bersatu semula bersama kehangatan yang lebih kerana kedu-duanya berbogel

Abang Rie terus meramas buah dada Kak Jah seperti di bilik mandi tadi,kali ini lebih
ganas dan menghairahkan.Dipalingnya tubuh Kak Jah kearahnya dan dijilat-jilat serata
buah dadanya yang tegak menggunung itu.Aku sendiri mengagumi kegebuan dan
kegunungan buah dada Kak Jah selama aku mengintai dia mandi di kampung.Kak Jah
tiba-tiba dibaringkan oleh Agang Rie diatas katil dan seluar dalam Kak Jah direntap
Abang Rie.

"Jangan buat abang..."pinta Kak Jah takut lurahnya diterokai Abang Rie."Jangan takut
Jah....abang tak buat apa-apa...."kata Abang Rie sambil melondehkan seluar dalamnya
pula.Tubuh Kak Jah yang putih dan gebu itu ditindih oleh Abang Rie seolah-olah hendak
membenakan seludangnya.Akan tetapi Abang Rie bijak sekali,dia hanya memeluk
sambil menghisap puting buah dada Kak Jah serta tanganya merapatkan pinggangnya
ketaman larangan Kak Jah.Perbuatan ini sememangnya menambahkan lagi
keghairahan Kak Jah hingga tersekat-sekat pernafasannya menahan keseronokkan.

Abang Rie bertindak lebih bernafsu dengan mejilat-jilat alat sulit Kak Jah.Dibenamkan
lidahnya sambil bergerak-gerak didalam alat sulit Kak Jah.Kak Jah mengeliat
kenikmatan hingga terangkat tubuhnya hingga langsung menekan lagi kepla Abang Rie
serapat yang boleh dicelah kangkangannya.Tiba masanya Abang Rie pula memberikan
kenikmatan sebenar pada Kak Jah setelah melihat Kak Jah tidak dapat berkata-kata lagi
dek kerana melayani keghairahannya.

Abang Rie mengangkangkan kedua-dua kaki Kak Jah seluasnya langsung
membenamkankan seludangnya tepat kedalam alat sulit Kak Jah.Ditekannya dalamdalam
sehinnga habis dan disorongnya keluar separuh.Kemudiannya dibenamkannya
semula.

Begitulah aksinya berulang-ulang kali hingga Kak Jah menjerit perlahan penuh
kenikmatan."Aaahhhh......abang.....aduh....seronoknya abang Rie...Aaahhhh..." Kini
tahulah Kak Jah akan kenikmatan yang dimaksudkan Abang Rie sebentar tadi.....

Hampir 5 jam mereka beraksi berulangkali hinggakan Abang Rie mahupun kak Jah
sendiri tidak dapt bangun dek kerana keletihan yang amat sangat..Abang Rie setelah
selesai dengan hajatnya terus memeluk dari belakang tubuh Kak Jah sambil seludang
masih rapat menekapi punggung Kak Jah yang mengiurkan itu.

Aksi seperti apa yang Kak Jah ceritakan pada aku itu sebenarnya aku saksikan tanpa
perlu mengintai dari celahan pintu kerana pada masa sedari mula aku telah berada
didalam bilik bersembunyi didalam almari pakaian Kak Jah.Pada masa itu juga aku
terasa basah pada seluar aku.....selepas Abang Rie beredar kebilik mandi untuk mandi
aku keluar menggantikan tempat Abang Rie tanpa disedari Kak Jah yang sedang
nyenyak tidur berbogel.

Tanpa disedarinya juga aku sempat menujah seludang aku kedalam alat sulit Kak
Jah.Oleh kerana Kak Jah terlalu letih dia hanya memejamkan mata membiarkan aku
meratahi tubuhnya pula.Sangkanya itu adalah Abang Rie.Kerana hendak cepat aku
memancutkan air maniku kearah mulut kak Jah dan dibiarkan saja disitu. Aksi terakhir
aku ialah menjilat.meramas serta menghisap buah dada kakak kandungku itu
semahunya kerana itulah yang aku idamkan selama ini.

Alang-alang mereka berskandal, aku pun menumpang laba.


This page:





Help/FAQ | Terms | Imprint
Home People Pictures Videos Sites Blogs Chat
Top