peperonity Mobile Community
Welcome, guest. You are not logged in.
Log in or join for free!
 
New to peperonity.com?
Your username allows you to login later. Please choose a name with 3-20 alphabetic characters or digits (no special characters). 
Please enter your own and correct e-mail address and be sure to spell it correctly. The e-mail adress will not be shown to any other user. 
This password protects your account. To avoid typos it must be entered twice. Please enter 5-20 alphabetic characters or digits (no special characters). Choose a password that is not easy to guess! Never disclose your password to anyone. 
This password protects your account. To avoid typos it must be entered twice. Please enter 5-20 alphabetic characters or digits (no special characters). Choose a password that is not easy to guess! Never disclose your password to anyone. 
Stay logged in
Enter your username and password to log in. Forgot login details?

Username 
CAUTION: Do not disclose your password to anybody! Only enter it at the official login of peperonity.com. We will never ask for your password in a message! 
Login
Stay logged in

Share photos, videos & audio files
Create your own WAP site for free
Get a blog
Invite your friends and meet people from all over the world
All this from your mobile phone!
For free!
Get started!

You can easily invite all your friends to peperonity.com. When you log in or register with us, you can tell your friends about exciting content on peperonity.com! The messaging costs are on us.
Meet our team member Sandy and learn how to create your own mobile site!

Nafsu Mak Piah (Ep. 2) - malay.xxx.stories



Nafsu Mak Piah (Ep. 2)
Oleh : Aunty Rose
Nafsu Mak Piah (Ep. 2) - straight
Andi baru habis shift malam. Dlm kepenatan, dia b'jalan pulang. Dr jauh, Andi nampk pintu & tingkap rumah Pak Awang tutup rapat. Tp dia tau, Mak Piah ada, sbb Pak Awang shift pagi.

Andi terus ke pintu dapur & t'nyata pintu x b'kunci, lalu diam2 dia masuk. Lepas minum kopi suam di ats meja, Andi b'gerak ke biliknya, nak tukar pakaian.

Tiba2 dia t'dengar suara Mak Piah mengerang. Dia hairan, sbb tadi dia tengok motor Pak Awang tiada di luar. Tp kenapa pulak Mak Piah mengerang mcm orang tengah main sex?

"Uuhhh.. Lagii.. Jilat lagii.. Sedut kelentit Piahh... Hrmmm.. Sedappnyaa,"

Suara Mak Piah m'buat Andi naik nafsu. Hilang rasa penatnya, timbul pulak rasa nak tau. Td dia ingat Mak Piah tengah melancap, sampai mengerang2 x ingat dunia. Tp kini dia yakin Mak Piah x sendirian.

Andi cepat2 masuk ke stor di sebelah bilik tidur Mak Piah. Di situ Andi dh siap2 buat lubang utk mengendap.

Sejak di desa lg dia suka mengendap, baik ank dara atau bini org, Andi x kira. Pengantin baru lg dia suka. Sbb itulah Andi lari dr kampung, ada org nak belasah dia sbb asyik mengendap.

"Piah, lu punya bijik manyak panjang la.. Patut la lu manyak gatal.. Sikit gesek aje lu punya air suda kluar,"

Andi kenal itu suara Tai Kong, tauke kedai runcit. Dr lubang kecil itu, Andi dpt lihat Mak Piah telanjang bogel & t'baring mengangkang ats katil. Di celah pahanya, Tai Kong m'cangkung dgn muka m'hadap ke burit Mak Piah.

"Sbb itu la wa mesti kena jilat slalu. X masuk batang pun xpe, bijik mesti kena jilat. Lu pun suda jarang datang main wa punya burit," balas Mak Piah.

"Wa takut itu budak tau rahsia kita la. Nanti dia repot sama Awang, mati aku Piah!"

Tai Kong b'diri sambil mengocok kote x b'sunat. Mak Piah bangkit dr baring & pegang kote Tai Kong lalu melancapnya. Sesekali mulut Mak Piah mengulum kote b'kulup itu dgn ghairah.

"Ah, lu jgn risau sama itu budak la. Dia x berani repot punya," ujar Mak Piah sambil m'betulkan posisi.

"Lu suda main itu budak ka? Lu cakap mau isap dia punya batang? Sedap ka isap?"

Tai Kong menguak bibir burit Mak Piah lalu m'gesek2 kepala kotenya ke kelentit wanita itu. Kemudian, p'lahan2 apek tua itu menolak masuk kepala kote b'kulupnya ke dlm lubang burit Mak Piah.

"Itu hari wa dh dpt isap kote dia. Sedap airmani dia, Kong. Wa gian nak kulum kote dia lg, tp xde peluang. Wa ingat esok malam mau main sama dia la,"

Mak Piah mengerang kesedapan bila kote Tai Kong mula b'gerak dlm lubang buritnya. Wlpn dari arah bilik stor, Andi cuma dpt lihat bontot Tai Kong di celah kangkang Mak Piah, tp dia tau apa yg b'laku.

"Lu mesti kasi dia main sama burit lu, Piah. Nanti bila Awang xde, lu senang mau kasi puas ini bijik. Wa x bleh slalu datang mcm dulu. Skarang manyak sebok la,"

Henjutan bontot Tai Kong semakin laju di celah kangkang Mak Piah. Tangannya memegang kaki Mak Piah yg t'kangkang & t'julang ke langit.

"Uh.. Ah.. Uh.. Oh.. Laju lg, Kong.. Henjut lg, Kong.. Gesek wa punya bijik.. Kasi keluar air cepat sket..,"

Tangan Tai Kong cepat menuju ke biji kelentit Mak Piah & b'gerak2 laju. Mak Piah merengus2 & m'goyang2 bontot sampai katil ikut b'gerak.

"Uhh.. Ahh.. Urghhhh.. Sedap, Kong.. Sedappp..," suara Mak Piah b'gema di seluruh bilik.

Tangan Andi yg mengocok kote, jg kian laju b'gerak. Air mazi dh lencun di kepala & batang kote yg tegang. Dia m'bayang2 keadaan burit Mak Piah, yg t'kuak2 dilanyak kote kulup Tai Kong.

Kelentit Mak Piah mmg panjang, mungkin sbb bidan x sunat betul2. Sbb tu bila digesek, burit Mak Piah cepat terair. Sejak kejadian di telaga, Andi b'harap dpt memantat burit Mak Piah. Wlpn dh 50thn, tp bg Andi, burit Mak Piah masih sedap.

"Ohh.. Arghh.. Eeeeh.. Wa dh nak pancut, Piah.. Air dh nak kluar.. Ohhh.. Wa suda mau pancut.. Adoohhh..,"

Andi lihat Tai Kong cabut kotenya dr lubang burit Mak Piah & wanita itu cepat2 kulum kote x b'sunat itu. Tubuh Tai Kong t'sentak2 & kotenya t'sodok2 ke tenggorok Mak Piah. Bini Pak Awang itu menyedut2 kote Tai Kong & menelan airmani yg t'pancut2.

"Hmmm, dh lama wa tak telan airmani lu, Kong.. Sedappp..," Mak Piah m'jilat2 bibir bila Tai Kong m'cabut kotenya dr mulut Mak Piah yg selekeh.

"Lu mmg suka minum airmani, kan..? Sbb tu wa kasi pancut banyak2, biar lu puas. Itu Rosy x suka minum, isap kote pun dia x mau. Kasi henjut 2-3 kali, suda suruh pancut. Wa mau gesek bijik pun dia x bg,"

Tai Kong baring di sisi Mak Piah sambil tangannya m'gentel kelentit wanita itu. Mak Piah t'kangkang menikmati gerakan jari jemari Tai Kong di buritnya.

Andi nampak air puki Mak Piah meleleh keluar dgn laju dr lubang burit, bila Tai Kong mengorek lubang kecil itu dgn jarinya. Puting tetek Mak Piah yg t'jojol, dihisap Tai Kong dgn rakus.

"Lu slalu la dtg sini, Kong. Nanti wa kasi isap lu punya kote, lu jilat wa punya bijik. X main pun xpe," kata Mak Piah sambil lap celah kangkangnya dgn kain batik.

Andi m'gigit bibir saat kotenya memancut airmani. Takut Mak Piah & Tai Kong tau dia mengendap. Masa Tai Kong balik, Andi masih t'duduk ats lantai stor dgn kote t'kulai...
Visits: 574


This page:





Help/FAQ | Terms | Imprint
Home People Pictures Videos Sites Blogs Chat
Top