peperonity Mobile Community
Welcome, guest. You are not logged in.
Log in or join for free!
 
New to peperonity.com?
Your username allows you to login later. Please choose a name with 3-20 alphabetic characters or digits (no special characters).

IMPORTANT: Choose your name WISELY as you cannot change it later on! This is due to the fact that we will submit your pages to major search engines so that they can be found properly. 
Please enter your own and correct e-mail address and be sure to spell it correctly. The e-mail adress will not be shown to any other user. 
This password protects your account. To avoid typos it must be entered twice. Please enter 5-20 alphabetic characters or digits (no special characters). Choose a password that is not easy to guess! Never disclose your password to anyone. 
This password protects your account. To avoid typos it must be entered twice. Please enter 5-20 alphabetic characters or digits (no special characters). Choose a password that is not easy to guess! Never disclose your password to anyone. 
Stay logged in
Enter your username and password to log in. Forgot login details?

Username 
CAUTION: Do not disclose your password to anybody! Only enter it at the official login of peperonity.com. We will never ask for your password in a message! 
Login
Stay logged in

Share photos, videos & audio files
Create your own WAP site for free
Get a blog
Invite your friends and meet people from all over the world
All this from your mobile phone!
For free!
Get started!

You can easily invite all your friends to peperonity.com. When you log in or register with us, you can tell your friends about exciting content on peperonity.com! The messaging costs are on us.
Meet our team member Marzus and learn how to create your own mobile site!

susan 1 | cerita.seks.2



susan 1
Hari semakin jauh malam. Norman baru sahaja keluar dari bilik air. Dia memerhatikan jam di tangannya. Sudah melewati pukul 11.40. Patutlah matanya terasa mengantuk. Tetapi malam ini dia nampak resah. Mungkin orang dinantinya belum tiba lagi. Perlahan-lahan dia berjalan ke arah katil. Setelah mengelap-lap kakinya pada carpet di bilik hotel itu, dia naik ke atas katil lalu berbaring.

Terdengar bunyi orang membuka pintu biliknya. Sekonyong-konyong muncullah Susan, seorang janda berhias dari Sarawak. Kawin tiga bulan lalu cerai. Dia menjanda dah lebih setahun. Kini usianya telah menjangkau 24-25 tahun. Pintu ditutupnya semula. Susan meluru mendapatkan Norman yang sedang berbaring di atas katil. Mereka pun berpeluk-pelukan dan bercium-ciuman. Mulut mereka bertaut. Lidah Norman diisap habis. Ternyata Susan sangat rindukannya. Norman pun begitu juga. Jadi masing-masing melepaskan rindu di atas katil itu.

Bertapa tidak rindunya. Susan hanya akan bermalam di hotel itu jika waktu kerja habis jam 11.30 malam. Pusingan kerja ini akan berulang setiap dua minggu. Jika tidak dia akan pulang ke rumahnya. Jaraknya kira-kira setengah jam menaiki teksi. Manakala Norman pula ialah tuan punya perusahaan motel itu. Usianya dalam lingkungan 40-an. Setiap awal dan tengah bulan dia akan sampai dari Johor Baharu dan akan bermalam di bilik itu. Manakala Susan disediakan sebuah bilik di sebelah bilik Norman. Jika Norman ada, apabila larut malam, macam malam ini, dia akan menyebelah dari biliknya. Tiada sapa yang perasan setakat ini agaknya !

Setelah puas mereka berpeluk-pelukan dan berkucup-kucupan, Susan bangun lalu menanggalkan blaus dan colinya. Payu daranya agak besar dan muntuk. Kelihatan gebu aje. Putingnya berwarna coklat kehitam-hitamanan. Kemudian dia melucutkan skirt dan pantynya ke lantai. Jelas kelihatan pussynya ditumbuhi bulu-bulu hitam yang tebal, panjang dan berkilat.

Susan kembali semula berbaring di atas katil. Dengan berahi dan ghairahnya, Norman meraba-raba payu dara Susan. Puas meraba-raba, dia meramas-ramasnya pula. Dengan kedua-dua tangannya meramas-ramas, lidah Norman menjilat-jilat payu dara Susan. Ada masanya dia menggigit-gigit sayang puting teteknya. Ini membikin Susan mengeliat habis. Ini terjadi akibat Susan menahan rasa sedap atau 'merasakan' apabila puting teteknya diisap bertalu-talu dek Norman.

Ternyata dengan aksi Norman itu, rasa berahi Susan mula memuncak. Sudah pasti dia terasa enak dan lazat. Semakin rancak teteknya diisap, semakin lazat dia terasa, bagaikan dirinya tak tertahan lagi. Nafasnya tersekat-sekat. Dadanya turun naik pantas. Dia terpaksa menarik nafas panjang sekali-sekala. Badannya makin kuat mengeliat dan mulutnya mengerang panjang. Payu daranya membulat dan mengeras.

"Bang ! Sedap bang, sedapnyaaa !" suara Susan mengerang. Kedua-dua belah tangannya merangkul erat kepala Norman kerana menahan kelazatan akibat puting teteknya sedang diisap bertalu-talu.

Dalam pada itu tangan kanan Norman menyelusur ke bawah. Hinggap kat pusat. Di situ, jari-jemarinya dipusar-pusarkan pada lubang pusat. Lepas itu dia cuba mengusap-usap bahagian tepi kiri perut Susan. Susan terasa geli dan sedap. Mulut Norman masih mengisap-isap tetek Susan.

Tangan kanan Norman terus menyelusur hingga sampai ke bahagian ari-ari Susan, bahagian di bawah perut di mana tumbuhnya bulu atau jembut. Bulu-bulu hitam itu agak tebal, panjang dan berkilat. Tangan Norman menggosok-gosok lembut dan mengusap-usap bulu jembut yang nampak seksi dan menarik itu. Aksi ini pula telah merangsang naluri berahinya sendiri. Dia terasa sedap dan lazat. Batang pelirnya mula menjadi tegang dan keras.

"Kuuuur , semangat !" Rupa-rupanya batang pelir Norman agak besar dan panjangnya; lebih kurang lapan inci semasa tegang dan keras. Dibiarkan saja dek Norman ianya menegang dan mengeras sendirian. Dia terus mengisap tetek Susan dan tangannya pula mengusap-usap jembut. Kini Susan benar-benar dalam puncak berahi. Jikalau diikutkan rasa berahinya, mahu saja dia meminta Norman memasukkan batang pelir yang tegang dan keras itu ke dalam pussynya.

Malam ini bukanlah kali pertama dia bersama dengan Norman. Sudah enam bulan berlalu, dan kali ini entah kali yang ke berapa, dia sendiri tak mengira. Oleh itu, dia sudah cam sangat waktu mana Norman akan memasukkan batang pelirnya. Kira-kira enam bulan dulu, sebulan selepas mula bekerja di motel itu, dia dicabar oleh Norman.

"Kalau betul you nak cuba, mari tidur dengan I," kata Norman mencabar sambil berseloroh dengan Susan, tatkala mereka minum teh pada petang itu. "Kalau you mahu tidur dengan I, I belikan you rantai dan loket berlian", terang Norman lagi.

Punca cabaran bermula apabila Susan mengatakan bahawa orang lelaki 'cepat keluar' (air mani), belum apa-apa dah 'lembek'. Selalu muntah di depan pintu. Mungkin bekas suaminya macam tu, agaknya !

Lebih kurang jam 10.00 pada malam itu juga, Susan memberanikan dirinya masuk menyebelah ke bilik Norman. Dia datang untuk menyahut cabaran Norman. Sejak malam itu perbuatan mereka ini nampaknya tiada nokhta. Sekiranya Norman bermalam di motel itu. dia akan tidur bersamanya. Potongan badan Susan agak seksi. Punggungnya lebar dan gebu. Betisnya bunting padi. Gaya atau lenggang-lengguk jalannya seperti itik pulang petang; sungguh menarik dan menggiurkan. Paras wajahnya agak agak gelap tetapi di bahagian-bahagian sulitnya agak cerah pula. Raut wajahnya kurang menarik tetapi potongan badan sungguh seksi. Tinggi 5'8", mungkin berat badan cuma 70 kg.

Susan terus meronta dan mengeliat habis menahan rasa berahi; sedap dan lazat. Mulutnya tak putus-putus mengerang,"Isy !...isy..sedapnya. Isy... sedapnyaaa.....Ooooooooh!"

Norman pun bangun lalu membuang kain pelikatnya ke tepi katil. Batang pelirnya sudah menjadi tegang dan keras. Panjangnya, kalau diukur, lebih sejengkal. Di lubang pelirnya kelihatan manik-manik putih, iaitu air mazi mula keluar dan membasahi kepala pelirnya. Dia merangkak ke celah kangkang Susan. Di situ dia mengangkat kedua-dua belah kaki Susan ke udara. Ini semua diturutkan saja oleh Susan. Lantas Susan memegang pahanya sendiri. Dengan rakusnya Norman menyelak bibir pussy Susan yang berbulu tebal dan panjang itu. Di dalamnya kelihatan seketul daging berwarna merah jambu atau "pink", kata mat salleh, menjojol keluar dilubang pussy Susan.

"Wow ! ", Teriak Norman. Dia geram melihat ketulan daging atau g-spot dalam lubang pussy Susan yang sudah kembang lagi berkilat. Ianya berkilat kerana dibasahi oleh lendir nikmat Susan. Apa yang mat salleh kata, dah "wet". Inilah saat yang ditunggu-tunggu oleh Norman. G-spot yang kembang dan basah itu itu dijilat-jilat dan diisap-isapnya. Dia terasa lemak-lemak masin. Kalau dilihat cara Norman menjilat dan mengisap itu, jelas sekali Norman sudah gian atau ketagih. Saat itu Susan terus meronta-ronta dan mengerang kuat merasakan nikmat dan kelazatan apabila pussynya dijilat dan diisap begitu.

"Bang ! Tolong bang, I dah tak tahan ni, bang ! Isy... sedapnya... lazatanya " raung Susan apabila g-spot yang kembang dan berlendir itu, terus-terusan dijilat dan diisap oleh Norman.

Memandangkan Susan dah mengerang habis, maksudnya dia sudah berada di puncak berahi. Norman pun berhenti menjilat dan mengisap-isap pussy Susan . Dia tegak semula dan melutut di celah-celah kangkang Susan . Dia mengambil kondom di kepala katil lalu membuangkan bungkusannya. Norman memasang kondom itu pada batang pelirnya. Setelah selesai, dengan sedikit air liurnya, dia membasahkan batang pelirnya supaya licin masuknya nanti. Susan pula membetul-betulkan posisinya.

Susan mengangkangkan pahanya. Tangannya menyelak bibir pussynya. Norman pula 'menghulur-masukkan' batang pelirnya ke dalam lubang pussy. Dengan sedikit tolakan atau henjutan, batang pelir Norman sudah masuk habis. Dadanya ditongkat dengan kedua-dua belah lengannya. Pinggangnya dikepit erat oleh kaki Susan. Manakala kedua-dua belah tangan Susan memeluk erat tengkuk Norman.

Sambil mengisap-isap puting tetek Susan, Norman memulakan henjutannya. Mula-mula perlahan sahaja. Jelas kelihatan turun naik turun naik punggung Norman menghenjut lubang pussy Susan. Sebaik sahaja Norman memulakan henjutan tadi, Susan mula meronta-ronta. Mulutnya tak putus-putus mengerang dan meraung kesedapan.

"Oouughhhh... oouugghh...oouugghh", suara Susan menahan kesedapan.

Buih putih mula kelihatan di bibir pussy Susan. Semakin dihenjut semakin banyak keluarnya. Ini menunjukkan bahawa setiap kali Susan climax atau sampai ke puncak, setiap kali itulah air nikmatnya keluar untuk membasahi lubang pussynya. Semakin banyak air itu, semakin lazat bagi Norman. Tatkala itu, bunyi batang pelir Norman keluar masuk di lubang pussy Susan jelas kedengaran,"Kericap...kericap...kericap."

"Laju bang.. laju bang laju..I tengah sedaaaap ni !" raung Susan.

Tangannya meramas-ramas buah dadanya sendiri. Ada masanya dia meramas-ramas dan menarik-narik rambutnya sendiri. Pahanya diletakkan pada bahu Norman. Norman terus-terusan menghenjut perlahan tetapi panjang.

Tiba-tiba saja dia mula menghenjut laju. Lepas itu dikuti dengan satu hentakkan kuat. Dia berhenti menghenjut. Serentak dengan itu terdengar suara Susan menjerit.

"Ough...Ough..Ouuuuuuuugh", Jerit dan raung Susan menahan kesedapan.

Keadaan jadi senyap. Susan diam dan terbujur lemah. Norman terdampar di atas perut Susan. Selepas seminit dua, Norman bangun. Batang pelirnya juga ikut tercabut. Puting kondom tadi penuh dengan air maninya. Batang pelir mula mengecut. Senanglah Norman menanggalkan kondom tersebut. Selepas mengikatnya, kondom itu dibuang ke dalam bakul sampah.

Sambil mencium Susan, dia berbisik," I love you, babe"

Selepas itu, Norman ke bilik air untuk membersihkan batang pelirnya. Lubang pussy Susan masih basah dan berlendir. Ini menunjukkan dia sendiri banyak mengeluarkan air nikmat. Dia benar-benar puas. Puas dalam erti kata, dia sampai ke puncak berahi atau climax, entah berapa kali pada malam itu, tiada sapa yang mengira. Sebentar kemudian Norman kembali semula ke katil lalu merebahkan badannya. Jam di tangannya sudah menunjukkan jam 12:30 pagi.

Walau penat dan lemah didayakan juga oleh Susan untuk menghiring dan mengadap Norman. Setelah berjaya, dia pun memeluk Norman. Dia pun mencium Norman.

"I love you too, darling.", bisik Susan

Tidak lama kemudian, mereka pun tertidur


This page:





Help/FAQ | Terms | Imprint
Home People Pictures Videos Sites Blogs Chat
Top