peperonity Mobile Community
Welcome, guest. You are not logged in.
Log in or join for free!
 
New to peperonity.com?
Your username allows you to login later. Please choose a name with 3-20 alphabetic characters or digits (no special characters).

IMPORTANT: Choose your name WISELY as you cannot change it later on! This is due to the fact that we will submit your pages to major search engines so that they can be found properly. 
Please enter your own and correct e-mail address and be sure to spell it correctly. The e-mail adress will not be shown to any other user. 
This password protects your account. To avoid typos it must be entered twice. Please enter 5-20 alphabetic characters or digits (no special characters). Choose a password that is not easy to guess! Never disclose your password to anyone. 
This password protects your account. To avoid typos it must be entered twice. Please enter 5-20 alphabetic characters or digits (no special characters). Choose a password that is not easy to guess! Never disclose your password to anyone. 
Stay logged in
Enter your username and password to log in. Forgot login details?

Username 
CAUTION: Do not disclose your password to anybody! Only enter it at the official login of peperonity.com. We will never ask for your password in a message! 
Login
Stay logged in

Share photos, videos & audio files
Create your own WAP site for free
Get a blog
Invite your friends and meet people from all over the world
All this from your mobile phone!
For free!
Get started!

You can easily invite all your friends to peperonity.com. When you log in or register with us, you can tell your friends about exciting content on peperonity.com! The messaging costs are on us.
Meet our team member Marzus and learn how to create your own mobile site!

2 Jantan Extra Untuk Isteriku | cerita.seks.3



2 Jantan Extra Untuk Isteriku

Entahlah tapi apa yang aku mahu dan suka adalah isteri ku bersetubuh dengan
jantan lain dan aku menatap dan mendengar erangan nafsu mereka belayar. Itulah
perasan yang terbenam dijiwa ku selepas setahun bernikah. Aku adalah seorang
intelek dan pemegang ijazah. Aku pernah belajar tentang saikologi.Memangmanusia ada satu perasaan iaitu di bawah sedar dan perasaan bawah sedar aku
yang aku pendam sedang membuak iaitu aku mahu isteri ku bersetubuh dengan
orang lain.

Demi merealisasikan impian ku, aku mula mendekati isteri ku agar dia rela untuk
bersex dengan jantan lain. Aku mendekatinya dengan cara berbual semasa berada di
atas kamar tidur. Terlupa pula aku nama isteri ku. Normaliza, orangnya biasa sahaja
tapi yang paling ku suka adalah alat sulitcelah kangkangnya. Dia pandai mengemut.
Nak kata cantik sangat isteri ku tu, nanti bongkak pula.

Sambung kembali, aku pun mulakan rancangan aku semasa kami berbual. Dari topik
semasa sampai bab sex dan cerita mat salleh yang bersifatterbuka.Begini
perbualan ku. "Yang mmmmmm, yang selama dengan abang puas tak?". Isteri ku
membalas, "Ada kalanya". "Kenapa yang tak cakap masa yang tak puas dan apa
yang buat kalau yang tak puas?". Dia terdiam seketika dan menjawab, "Masukkan
jarilah". "Iya ke?, kalau abang cadangkan cara lain?". "Bagaimana?', tanya isteri ku.
"Apa kata ayang sex dengan orang lain?". Dia menjawab, "Abang gila ke?". "Abang
tak marah dan tak kisah kalau ayang sex dengan orang lain, ayang puas abang
puas". Dia terus menarik muka dan tidur tanpa bersuara lagi.

Aku tak putus asa. Dialog yang sama akanterjadi bila ada kesempatan dan semasa
di dalam bilik.Akuhangatkan lagi setiap malam dengan menonton cerita lucah yangbuas, anal, hard core, threesome dan berbagai. Bukan dia tak pernah tengok sama
dengan aku, cuma kami tengok yang biasalah tapi demimenaikkan ghairahnya aku
beli cerita lucah yang lebih fantastik. Biladia menarik tangan aku untuk sex aku
menolak, aku buangkan saja air ku dalam tandas.

Selepas 2 minggu begitu, dia bertanya dengan aku, "Kalau abang suka saya main
dengan jantan lain, siapa orangnya?". Aku terkejut dan tahu rancangan ku berhasiltapi masalahnya aku tiada calon lagi. Tapi yang penting hatinya aku cairkan dulu.
"Macam tulah ayang, kita muda, anak pun tak ada lagi, abang nak tengok ayang
perempuan kampung jadi seksi liar dalam genggaman abang sebagai isteri".

Dia bersetuju. Dalam mencari calon, aku layari IRC, aku gunakan nickname
perempuan agar senang dapat perhatian. Akhirnya aku berjaya mendapatkan dua
lelaki student UITM untuk meratah isteriku bersama. Satu namanya Izul dan lagikawannya Azam. Azam dicari oleh Izul sebab aku yang suruh dia carisatu kawan
yang sekepala. Selepas merancang, aku jemput mereka ke rumah masa hujung
minggu dalam pukul 9.00 malam. Isteri kudi rumah aku suruh bersiap pakai yang
seksi-seksi. Semasa bertemu dengan Izul dan Azam, mereka terkejut sebab aku ni
lelaki. Mereka pun nampak sopan. Yang aku geram, memang hensem dari aku. Aku
jemput ke dalam kereta dan berbual hal yang sebenarnya sebab aku tahu lelakikalau dapat cipap mana nak tolak.

Setengah jam kemudian kami sampai ke rumah. Isteri ku menyambut dengan
senyuman. Wah bukan main lagi biniaku. Dia pakai baju kelawar putih.

Selepas bersembang dalam 10 minit, aku mulakan dengan berkata, "Apa lagi, kita
ada projekkan. Isteri ku, Izuldan Azam tersenyum. Isteri ku memulakan dengan
meramas batang mereka. Aku sengaja pilih budak mentah agar senangdengar
cakap kami. Adegan bermula. Izul dan Azam meramas buah dada kesayangan ku
selama ini. Isteri kumula sedap.Mereka bogel di depan ku. Aku londehkan seluar
dan keluarkan batang ku. Ternyata batang Izul dan Azam lebih besar.

Aku bersuara dan suruh mereka jilat ketiak isteri ku yang berbulu sebab aku suka
buat begitu. Mereka tak membantah. Mengerang isteri ku kegelian bila merekamenjilat ketiaknya. Aku mula melancap. Selepas itu, Izul bangun dan membesarkan
kangkang isteri ku. Dia menjilat penuh nafsu. Azam pula khayal dengan ketiak dan
payudara isteri ku. Kemudian isteri ku mula mengulum batang Azam. Izulpulameletakkan batangnya ke cipap isteri ku lantas dijoloknya deras. Asakan demi
asakan berlaku di cipap isteri ku. Isteri aku hanya berkata, "Sedap bang, sedap",
sambil mengulum batang Azam.

Kemudian isteri ku di tonggengkan. Lubang juburnya di jilat Azam dan Izul pula
menservis batangnya. Setelah licin dengan air liur, Azam menjolok lubang jubur
isteri ku. Izul baring di bawah dan menjolok pula cipap isteri ku. Ternyata isteri ku
tidak membantah kecuali mengerang enak dan badannya lembut di arah macam
kapas. Aku teruskan usaha melancap. Kini isteri ku jadi perempuan jalang kerana
aku tapi aku sukakanya. Izulmeramas tetek isteri ku sambil batangnya terus
menjolok kemenangan. Azam leka dan ganas menjolok lubang najis isteri ku.

Aku bingkas bangun dan mencelah untuk menjilat ketiak isteri ku. Ternyata sedap
aromanya dan masin lemak akibat peluh yang mengalir. Apa yang aku dengar isteriku berkata, "Sedap abang, terima kasih sayang, sayang puas". Izul mengerang.
Rupanya dia dah tertembak ke dalam dan di ikuti Azam yang sempat mencabut
batangnya dan memancutkan ke dalam mulut isteri ku sambil akumemegangkepala
isteri ku.

Mereka terlentang. Tak lama kemudian aku sampai dan Aku pancutkan mani ku ke
ketiak bini ku yang berbulu. Dia senyum dengan penuh kepuasan. Setelah berehat,
aku ajak mereka masuk ke dalam bilik tidur sebab dahjam 11.30 malam.Kami
berempat naik ke atas dengan berbogel sambil Izul mendukung isteri ku. Oleh
kerana katil sempit, aku tidur di bawah dan ku biarkan mereka bertiga diatas. Aku
letih dan mula tertidur. Aku rasa mereka diatas katil mahu isteri ku di bantai lagi
tapi aku tak kisah sebab rancangan aku berjaya dan aku puas sekali.

Esoknya bila aku terjaga, isteri ku tiada di atas katil. Hanya Izul dan Azam lena
berbogel. Mungkin letih,. Aku mandi dan turun. Aku lihat isteri ku sedang sibuk
membuat sarapan. Sejam kemudian Izul dan Azam turun. Kami sarapan bersama.
Mereka nak anggap aku dan bini aku mak dan ayah angkat mereka. Kami setuju.
Selepas sarapan pada pagi itu, sehari semalam kami bertiga melanyak isteri ku.


This page:





Help/FAQ | Terms | Imprint
Home People Pictures Videos Sites Blogs Chat
Top